Mijn blauw gevaar op wielen

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Inderdaad ge zijt precies vuil gegaan :D

@ Moorverken, het zit u precies nog steeds dwars he. Mijne post toen was nie zo negatief bedoelt zoals gij het had opgevat :wink:
Ik rij ook off road maar in mindere mate :) Zolang ge u maar amusseerd das het voornaamste.

Kijk maar eens naar mijn foto's, toen heb ik me ook kostelijk geamusseerd (ieder zijn manier) :crosser:
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=20894
raptor350
Quadracer
Quadracer

Bericht door raptor350 »

Ja , men quad was al goed vuil voor ik ging crossen :lol: ( omdat ik wist dat ik de volgende dag toch weer ging crossen , had ik hem toen niet gekuist )
Was idd wel zeer plezant , wsat driften in de weide en toen naar een bos geweest ... Met hoge bergjes en modderig terrein !

Alleen heb soms een probleem : Als het zeer nat is blijven men achterbanden gewoon doorslippen :verymad: En geraak ik daardoor die bergen nier op ! :x
Hij blijft in het midden van de berg altijd patineren. Ligt dit aan men banden ?

En bedankt voor alle leuke reactie's :crossercool: :tongduim:

PS : mooie en coole foto's hoor @ tom350r
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Merci, merci. Ik heb niemeer zoveel tap op mijn cross banden en inderdaad als het iets ofwa modderig is dan doet hem lelijk :D Ik ben gisteren nog gaan rijden met een kameraad en ge moet goed gas geven voor de berg op te geraken. Wa ik wel heb met de raptor 350 is dat die hunne achteruit een speciaal gevalleke is. Ge moet echt zo ne techniek hebben om hem van in achteruit te krijgen tot Neutraal. Stilstaand lukt dit zelden, maar als je een klein stukje achteruit bolt dan gaat het goed. Jullie zullen dit ook wel aan de hand hebben zeker ?

Wa ik wel temenis shiek vind, als ge bv grote plassen hebt net zo breed als uw quad ofzo. Dan volle bak naar achter leunen en dan gas geven. Dan gaat zen vering omhoog en het gewicht neemt vanvoor dan af en dan scheurt ge lekker over die plassen :D Zalig.
raptor350
Quadracer
Quadracer

Bericht door raptor350 »

Tom 350r schreef:Merci, merci. Ik heb niemeer zoveel tap op mijn cross banden en inderdaad als het iets ofwa modderig is dan doet hem lelijk :D Ik ben gisteren nog gaan rijden met een kameraad en ge moet goed gas geven voor de berg op te geraken. Wa ik wel heb met de raptor 350 is dat die hunne achteruit een speciaal gevalleke is. Ge moet echt zo ne techniek hebben om hem van in achteruit te krijgen tot Neutraal. Stilstaand lukt dit zelden, maar als je een klein stukje achteruit bolt dan gaat het goed. Jullie zullen dit ook wel aan de hand hebben zeker ?

Wa ik wel temenis shiek vind, als ge bv grote plassen hebt net zo breed als uw quad ofzo. Dan volle bak naar achter leunen en dan gas geven. Dan gaat zen vering omhoog en het gewicht neemt vanvoor dan af en dan scheurt ge lekker over die plassen :D Zalig.
Ja , Maar ik heb nog men standaard banden , 400km oud nu !
Ja , heb ook al wat probleemjes gehad met die achterruit .. Soms gaat ie er zeer vlot in en een andere keer wilt hij gewoon nimeer in voorruit. ( is een kinderziekte van de raptor350 )

Crossen is en blijft gw het plezanste :tongduim: :crossercool:
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Kinderziekte van een blok van 21 jaar oud ? Of wanneer werd de warrior voor het eerste gemaakt ?
Ik heb wel nog nooit gehoord dat de warrior dit probleemke ook had, omdat ik amper iemand ken die een warrior heeft :)
Robby zal hier wel een juist antwoord voor hebben :D
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

ik had daar ook wel last van vroeger en dan heb ik een nieuwe koppeling laten steken quad was 6 jaar oud (orginele koppeling nog)
nog nog weinig of geen last van dus denk niet dat het een kinderziekte is
maar de koppeling zal bij u nog niet versleten zijn omdat deze quad nieuw is
als u tandwielen gespannen staan in berg- op of af dan kan dit ook wel eens problemen geven
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Moorverken
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Moorverken »

@ Tom 350r: Ik weet dat dit niet negatief bedoeld was. Ik vond "verkrachten" alleen zwaar uitgedrukt. :wink:

@ raptor350: Een klein beetje gas geven en het schakelen tss achteruit en vooruit gaat vanzelf.
http://www.demoorverkens.net

Moor, moor en nog eens moor...
Yamaha Raptor 700R SE :quad:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

idd , dat noem je nu eens vettig :o :shock: :P
en daar zijn die dingen ook voor , en zoo te zien wat het ook een leuken dag ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

lol ziet er goed uit :crossercool:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
raptor350
Quadracer
Quadracer

Bericht door raptor350 »

Ok , bedankt voor de tips :)
idd , daarvoor dienen ze ook :crossercool: Eens goed gaan crossen in het bos , weide en veldbanen !
Alleen vond ik het spijtig dat ik die bergen niet opgeraakte ( en die blaster wel ) ... Maar als deze banden versleten zijn koop ik me mss maxxis razr's :tongduim:
raptor350
Quadracer
Quadracer

Bericht door raptor350 »

Weer ff een update , met wat " verassingen " :D Look for yourself ! :duimhoog:

oja , heb je mijn nieuwe Goldspeed achter-as beschermers al gezien , echt super vet ! 8) Van echt gras :lol: :lol: :p
Afbeelding

maar het blijft niet leuk ... Heb een ongelukje gehad , enja je raad het al :wink: Inderdaad met de quad :duimlaag: :verymad:
Om een lang verhaal kort te maken , het ging zo : Was ff chill aan het crossen in een veldbaan. En het had juist 3dagen aan 1 stuk doorgeregent dus er waren overal diepe plassen.
geen probleem die eerst plassen , maar na een tijdje kwam er echt een heel lange en diepe , heb er proberen met hoge snelheid door te rijden. maar is zoals je ziet niet gelukt :lol: :D :x
Ik kwam met men quad het water in aan ong. 60km/u en ineens stond hij gw stil :chagarijn: En natuurlijk die hevige klap in men linkerpols gekregen !
Gevolg : verokken legamenten in men pols en natuurlijk zwaar vertuikt , alles opgezwollen :roll: Kijk maar naar men vingers .....
Schade aan quad: Geen eurocent !!! 0.00% :crossercool: 8) :D Gelukkig maar !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar dit is niet nog niet alles :tongduim: gelukkig geen accidenten meer :ster:
Kijk maar , Heeft onrechtstreeks wel met quads te maken , haha. Toch iets exclusiefs :lol:

Afbeelding

Afbeelding

jaja , je ziet het goed ! Een fortis bankaart met men quad erop :tongduim: :crossercool:

barst maar los jongens en meisjes :mrgreen: post comments :wink:
Laatst gewijzigd door raptor350 op ma 17 dec, 2007 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

oei das minder da ! die kaart is wel cool
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

veel beterschap! :knikduim: :wink:
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

idd veel betrschap , mooie card :wink:
raptor350
Quadracer
Quadracer

Bericht door raptor350 »

geen zorgen jongens , die "val" is van vorige week al hoor ! :wink:
Dus men pols is voor-het-zeggen weeral genezen !
Ik ga morgen voor de eerste keer na het accident weer crossen :tongduim: :crossercool:

Wish me luck , dat is geen ongeval heb nu :lol: :D
Laatst gewijzigd door raptor350 op vr 28 dec, 2007 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie