De beste crossbanden voor het echte werk ;-)
- raptor350
- Quadracer
De beste crossbanden voor het echte werk ;-)
hallo,
Heb een 3weke oude raptor zoals velen onder jullie wel zullen weten Echt een zalige quad voor te crossen !
Maar heb 1 probleempje Heb nog de standaard banden , en als het goed heeft geregend geraak in de bergen in her bos nooit op !
En me vriend met zijn blaster 200 wel , en hij heeft dikke noppenbanden.
Dus vermoed ik dat het aan de bandensoort ligt , want op die standaard banden staan niet zo'n grote toppen.
Welke banden zou ik het best kopen ? En waar zijn ze tegen een goede prijs te vinden ( het zijn dus de achterbanden ! ) www.quadfun.be ?
Ik dacht persoonlijk aan maxxis razr 1 , 2 ?
Alvast bedankt !
MVG
Heb een 3weke oude raptor zoals velen onder jullie wel zullen weten Echt een zalige quad voor te crossen !
Maar heb 1 probleempje Heb nog de standaard banden , en als het goed heeft geregend geraak in de bergen in her bos nooit op !
En me vriend met zijn blaster 200 wel , en hij heeft dikke noppenbanden.
Dus vermoed ik dat het aan de bandensoort ligt , want op die standaard banden staan niet zo'n grote toppen.
Welke banden zou ik het best kopen ? En waar zijn ze tegen een goede prijs te vinden ( het zijn dus de achterbanden ! ) www.quadfun.be ?
Ik dacht persoonlijk aan maxxis razr 1 , 2 ?
Alvast bedankt !
MVG
Laatst gewijzigd door raptor350 op zo 23 mar, 2008 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Easy Quadrider
Ik heb ook een setje razr's in de garage liggen en ben goed tevreden erover.
hoe het zit met de slijtage t.o.v. een ander merk weet ik niet, maar kan je zo vinden op dit forum er zijn al vele gesprekken geweest.
zoek maar eens op de aangegeven banden en je kan een dag onafgebroken toppics lezen met discussies over banden /merken /types /grootte
hoe het zit met de slijtage t.o.v. een ander merk weet ik niet, maar kan je zo vinden op dit forum er zijn al vele gesprekken geweest.
zoek maar eens op de aangegeven banden en je kan een dag onafgebroken toppics lezen met discussies over banden /merken /types /grootte
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ralph had ze,
www.deliegequads.be heeft ze ook dat ik weet. (zijn er zelfs in kleuren, rood, blauw...)
www.deliegequads.be heeft ze ook dat ik weet. (zijn er zelfs in kleuren, rood, blauw...)
- raptor350
- Quadracer
Bedankt , maar die banden staan niet in zijn lijst hoor ?...OpticalNicolas schreef:ralph had ze,
Owner van yamaha raptor350
-
- Quad Expert
- Contacteer: