veel mensen spreken hier wel van karten maar waarom gaan we eens niet met een hele groep,dan krijg je immers korting. dit lijkt me ook eens plezant voor de eenzaten onder ons om nog eens onder de mensen te komen. nu is men vraag zie je dit zitten om met een hele groep te gaan? en zo ja weet je een goede kartbaan (suggesties) of andere groepssporten (paintball)?
karting
-
de_jerre
- Quadrider

- Contacteer:
karting
ja ik wist niet goed waar ik dit topic moest zetten dus doe ik het maar hier
veel mensen spreken hier wel van karten maar waarom gaan we eens niet met een hele groep,dan krijg je immers korting. dit lijkt me ook eens plezant voor de eenzaten onder ons om nog eens onder de mensen te komen. nu is men vraag zie je dit zitten om met een hele groep te gaan? en zo ja weet je een goede kartbaan (suggesties) of andere groepssporten (paintball)?
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
- yamahakoppel
- Quad GOD

wij doen ook mee
vorig jaar gingen wij 3 keer per week of zo
op de plaats waar wij gaan, in kiewit bij action kart, is tijgetje iets sneller dan mij, soms rijden we een paar rondes bijna langs elkaar
maar we staan wel allebij meestal in de top 5
dus laat maar horen
op de plaats waar wij gaan, in kiewit bij action kart, is tijgetje iets sneller dan mij, soms rijden we een paar rondes bijna langs elkaar
dus laat maar horen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
doubletracing
- Quadracer

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Van de 5?yamahakoppel schreef:wij doen ook mee
op de plaats waar wij gaan, in kiewit bij action kart, is tijgetje iets sneller dan mij, soms rijden we een paar rondes bijna langs elkaarmaar we staan wel allebij meestal in de top 5
dus laat maar horen
ik wil wel mee doen, maar weeral het is te verweg...
Als je regelt dat het in veendam (indoor) is gaan friso en ik zeker mee doen!
Groetjes thuis!

-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
http://www.inkart.be/inkart_nl.html inkart in puurs ga ik meestal
zie het ook wel zitten als het niet té ver rijden is hé
zie het ook wel zitten als het niet té ver rijden is hé
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~