is te koop bij Quadcentrale voor mooie prijs maar lijkt me niet zo simpel aan te sluiten...
of eventueel iemand beter voorstel ivm een quadalarm (geen slot of remschijfalarm of dergelijk)
thx

Vraagske: Ik ken nie veel van een alarm, maar als ge zegt aansluiten op de accu. En iemand neemt het zadel af en ontkoppeld de batterij, wat dan ?gareth schreef:Ziet er inderdaad moeilijker uit dan het is. Het is aanlsuiten op de accu. toeter en de zender moeten stroom krijgen en massa. Zelf een goede plek vinden op je quad.
Weet niet of dit alarm ook tussen je contact staat anders daar ook 2 draadjes tussen.
Moet te doen zijn.

Ge bedoelt dus vanaf het moment dat ge iets ofwa aan dieje quad komt begint zijn alarm ?kane schreef:dan word het stil ...

dan moogt ge toch rap zijn..ICHE schreef:idd start onderbreking is nog het beste,
mijn alarm werkt met start onderbreking, stelt mij het meeste gerust, ook als ze mij van mijn quad afduwen en ermee weg willen kan ik hem vanop 100m nog stilleggen door op de alarm knop te drukken. maar aansluiten was niet zo héél simpel,
grtz