Ik wordt gehackt ?
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Ik wordt gehackt ?
Nou aantal dagen geleden iets vreemds meegemaakt, ik laad men laptop soms s'nachts eens aanstaan en zet em in men nachtkastje, maar plots werdt
ik wakker en hoorde stilletjes muziek, eerst uit het raam geken niets, gsm ook niets, toen de laptop genomen en jawel, wat zag ik, jawel, media player stond open, en wasm muziek aan het spelen, alzook een hele andere boel mappen, die ik van me leven nog niet gezien heb.
Ik alles weggeklikt en lapotp afgesloten en verder geslapen.
maar 2nachten nadien laptop weer laten aanliggen, en je raad het al, trug hetzelfde, weeral al die mappen open, deze keer wel geen muziek.
toen dacht ik, i wordt gehackt, nog is geprobeerd, maar met de internet verbinding verbroken, alles normaal en laptop ging na 2uur in standby, zoals ingesteld. nou deze morgen laptop laten opliggen met internet verbinding, en jawel, toen stond er weer een heleboel mappen open, alzook DOS dat zwarte kadertje waar je commando's in kan geven(waar veel ingetikt stond, waar ik geen half woordt van begreep). nou ik leg internet uit na 1uur wachten nix, ik laat internet aanliggen en na 2uur, zelfde liedje.
Ik denk nou dat ik gehackt wordt?
grootste schrik is, dat de hacker langs mijn computer, andere computers( bedrijven,... begint te hacken) en dat ze dan bij mij uitkomen zonder dat ik dan eigenlijk iets gedaan heb) kan dit?
iemand idee hoe ik mijn pc terug hackfree kan krijgen?
ik wakker en hoorde stilletjes muziek, eerst uit het raam geken niets, gsm ook niets, toen de laptop genomen en jawel, wat zag ik, jawel, media player stond open, en wasm muziek aan het spelen, alzook een hele andere boel mappen, die ik van me leven nog niet gezien heb.
Ik alles weggeklikt en lapotp afgesloten en verder geslapen.
maar 2nachten nadien laptop weer laten aanliggen, en je raad het al, trug hetzelfde, weeral al die mappen open, deze keer wel geen muziek.
toen dacht ik, i wordt gehackt, nog is geprobeerd, maar met de internet verbinding verbroken, alles normaal en laptop ging na 2uur in standby, zoals ingesteld. nou deze morgen laptop laten opliggen met internet verbinding, en jawel, toen stond er weer een heleboel mappen open, alzook DOS dat zwarte kadertje waar je commando's in kan geven(waar veel ingetikt stond, waar ik geen half woordt van begreep). nou ik leg internet uit na 1uur wachten nix, ik laat internet aanliggen en na 2uur, zelfde liedje.
Ik denk nou dat ik gehackt wordt?
grootste schrik is, dat de hacker langs mijn computer, andere computers( bedrijven,... begint te hacken) en dat ze dan bij mij uitkomen zonder dat ik dan eigenlijk iets gedaan heb) kan dit?
iemand idee hoe ik mijn pc terug hackfree kan krijgen?
Was je onlangs op internet bezig op een site waar je anders nooit achter zit?
zo ja, waarmee? Welke virusscanner heb je? Heb je een firewall ingesteld?
Een hacker heeft geen belangstelling voor jou mappen lijkt me...
Laat eerst een online virus en spyware scan doen bij Trend Micro. Als daar geen meldingen uit komen en uit je eigen virusscanner ook niet, dan blijft je antwoord op waar je mee bezig was op Internet over.
zo ja, waarmee? Welke virusscanner heb je? Heb je een firewall ingesteld?
Een hacker heeft geen belangstelling voor jou mappen lijkt me...
Laat eerst een online virus en spyware scan doen bij Trend Micro. Als daar geen meldingen uit komen en uit je eigen virusscanner ook niet, dan blijft je antwoord op waar je mee bezig was op Internet over.
Groetjes thuis!

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
zilladude
- Pro Quadrider

als het een goede hacker is kan je er wss niks tegen doen ! je kan ook een spybot search & destroy instaleren die wertk bij mij altijd goed
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
de_jerre
- Quadrider

- Contacteer:
als het een black hacker is dan is het een eitje om het op te losse. ik heb hetzelfde meegemaakt. eerst bel je naar telentet/belgacom of wat dan ook dan zeg je je verhaal en normaal gezien sporen zij hem op en heeft hij een GIGANTISCHE boete. en wil je het extravagant maken dan doe je zoals mij en hack je hem terug 
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
Moorverken
- Quadrider

- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
er zijn firewalls die de binnenkomde IPnummers registreren, dus als je met een hacker zit zal zijn IP erop komen. Dan naar telenet of dergelijke bellen en IPnummerke doorgeven, binnen de 2 uur krijgt het manneke telefoon en ist gedaan met zijn internet. Hacker komt op zwarte lijst waar iedere provider kan in kijken en hij zal in 1ste jaar geen internetaansluiting meer kunnen krijgen.
uit ervaring gesporken met een vriend van mij die me aan het hacken was. sinsdien spreekt hij niet meer tegen me, raar maar waar
uit ervaring gesporken met een vriend van mij die me aan het hacken was. sinsdien spreekt hij niet meer tegen me, raar maar waar
Dit geloof je toch ZELF niet héde_jerre schreef:als het een black hacker is dan is het een eitje om het op te losse. ik heb hetzelfde meegemaakt. eerst bel je naar telentet/belgacom of wat dan ook dan zeg je je verhaal en normaal gezien sporen zij hem op en heeft hij een GIGANTISCHE boete. en wil je het extravagant maken dan doe je zoals mij en hack je hem terug
Een "black hacker" ? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Bellen naar Belgacom/telenet? dan zal je hun toch een IP nummer moeten kunnen geven, en een tijdstip waarop de "hack" gebeurd is... anders kunnen ze niets...
En wat gebeurt er dan : met wat geluk neemt je povider contact op met de "hacker" en geeft hem een waarschuwing, bij herhaald overtreden wordt de internet verbinding afgesloten en kom je op een "blacklist".
En terughacken zie ik al hééélemaal niet zitten.
Iemand die écht in staat is om te hacken, zal zeker niet zo dom zijn om een of enkele poorten van zijn eigen PC te laten open staan, laat staan dat hij via zijn eigen IP een hack uitvoert.
Als je dit ECHT zou kunnen, neem dan eens contact met me op, dan kan je nog van waarde zijn
@OpticalNicolas
Heb je thuis een router staan ? zo ja, is dit je firewall, en moet je eens in de router zelf bij "virtual servers" kijken dat er geen poorten open staan naar jou PC zijn IP adres toe. Als dit zo is, deze regels even verwijderen.
Laat ondertussen eens scannen met enkele online virusscanners.
Kom je er ECHT niet uit, maak dan eens een screenshot van deze DOS vensters, etc (PrtScr knop bovenaan je keyboard, en dan plakken in paint ofzo, en opslaan als JPG) .. en post deze hier eens, of PM me eens (of via MSN) dan loods ik je daar wel even door.
Erwin