crosskerstmarkt

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Ik ben daarstraks eens tot daar geweest. Ik ging van de veronderstelling uit dat het daar echt NIKS zou worden. Maar uiteindelijk viel het nog wel mee. Ik ben ook maar enkel gegaan omdat het maar 5 minuten rijden was van mijn thuis. Ik ga morgen wel terug samen met iemand een helmke kopen ( € 27 ) :D voor 27 euro moet ne mens nie suggelen uiteraard.
Er reden ook van die R/C autokes, was wel nog eens shiek om te zien. Wie nog eens ne extra helm moet hebben voor iemand achterop te nemen, of handschoentjes, of cross kledij,.. zou ik toch aanraden voor er naar toe te rijden. De prijzen vallen goed mee. Quadcentrale staat er ook dus :duimhoog:
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

Tom 350r schreef:Ik ben daarstraks eens tot daar geweest. Ik ging van de veronderstelling uit dat het daar echt NIKS zou worden. Maar uiteindelijk viel het nog wel mee. Ik ben ook maar enkel gegaan omdat het maar 5 minuten rijden was van mijn thuis. Ik ga morgen wel terug samen met iemand een helmke kopen ( € 27 ) :D voor 27 euro moet ne mens nie suggelen uiteraard.
Er reden ook van die R/C autokes, was wel nog eens shiek om te zien. Wie nog eens ne extra helm moet hebben voor iemand achterop te nemen, of handschoentjes, of cross kledij,.. zou ik toch aanraden voor er naar toe te rijden. De prijzen vallen goed mee. Quadcentrale staat er ook dus :duimhoog:
ben er ok geweest

ok mischien goedkopen helmen :d
maar dat was echt alles

kvond het maar niks
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
Joel
Quadrider
Quadrider

Bericht door Joel »

ben er ok geweest

ok mischien goedkopen helmen :d
maar dat was echt alles

kvond het maar niks[/quote]

Inderdaad op 2 minuten was je al rond!
En die R/C auto's die stonden meer stil dan ze reden :?
YFM 700R
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Ben zondagavond ook nog even gaan kijken, maar het stelde idd niet veel voor.
De rit naar daar en terug was interessanter. :D

Greetz,
D.
Joel
Quadrider
Quadrider

Bericht door Joel »

Delriva schreef:Ben zondagavond ook nog even gaan kijken, maar het stelde idd niet veel voor.

Greetz,
D.
Hoe ben je nat geweest?
YFM 700R
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Joel schreef:
Delriva schreef:Ben zondagavond ook nog even gaan kijken, maar het stelde idd niet veel voor.

Greetz,
D.
Hoe ben je nat geweest?
Neenee, toen we terug naar huis gingen was het licht aan het regenen, maar de moeite niet.
Maar het schoof wel lekker. ;)

Greetz,
D.
Plaats reactie