waar zit het construktie plaatje
Kunnen ze dat dan niet omzetten bij DIV ?
Deze gegevens vind je allemaal terug in de link die ik je in een eerder antwoord gegeven heb.
Dus ze moeten het kunnen .
Het zijn natuurlijk wel ambtenaren dus
Lees punt 4 eens
Verbetering van een inschrijvingsbewijs
De verbetering van de gegevens in het repertorium van de voertuigen en op het inschrijvingsbewijs kan betrekking hebben op het deel "TITULARIS" of op het deel "Kenmerken van het VOERTUIG". De verbetering wordt eveneens aangevraagd door middel van het ROZE FORMULIER waarop u een verzekeringsvignet plakt.
Vergeet niet het formulier te dateren en te ondertekenen. VOEG EVENEENS HET TE VERBETEREN INSCHRIJVINGSBEWIJS BIJ.
1. Moet uw NAAM, VOORNAAM of ADRES verbeterd worden, voeg dan bij het roze formulier :
een attest van inschrijving in het bevolkingsregister van uw gemeente,
of een fotokopie van uw identiteitskaart (indien deze reeds gewijzigd werd).
2. Moeten de KENMERKEN VAN HET VOERTUIG (datum van eerste ingebruikneming, chassisnummer, aard, cilinderinhoud, brandstoftype of andere technische gegevens) verbeterd worden, dan moet de TECHNISCHE KEURING zijn stempel in vak Y van het roze formulier aanbrengen.
3. Wanneer de MOTOR veranderd werd (zie rubriek "verandering van motor"), voeg dan het door de technische dienst van het Bestuur van de Verkeersreglementering en van de Infrastructuur goedgekeurd ATTEST van de officiële invoerder bij.
4. Wanneer het CHASSIS, het MERK en/of het TYPE verbeterd moet(en) worden, voeg dan een fotokopie van het GELIJKVORMIGHEIDSATTEST bij.
5. Wanneer de DATUM VAN EERSTE INGEBRUIKNEMING verbeterd moet worden, voeg dan één van de volgende documenten bij :
het buitenlands inschrijvingsbewijs,... enzovoort...
Deze gegevens vind je allemaal terug in de link die ik je in een eerder antwoord gegeven heb.
Dus ze moeten het kunnen .
Het zijn natuurlijk wel ambtenaren dus
Lees punt 4 eens
Verbetering van een inschrijvingsbewijs
De verbetering van de gegevens in het repertorium van de voertuigen en op het inschrijvingsbewijs kan betrekking hebben op het deel "TITULARIS" of op het deel "Kenmerken van het VOERTUIG". De verbetering wordt eveneens aangevraagd door middel van het ROZE FORMULIER waarop u een verzekeringsvignet plakt.
Vergeet niet het formulier te dateren en te ondertekenen. VOEG EVENEENS HET TE VERBETEREN INSCHRIJVINGSBEWIJS BIJ.
1. Moet uw NAAM, VOORNAAM of ADRES verbeterd worden, voeg dan bij het roze formulier :
een attest van inschrijving in het bevolkingsregister van uw gemeente,
of een fotokopie van uw identiteitskaart (indien deze reeds gewijzigd werd).
2. Moeten de KENMERKEN VAN HET VOERTUIG (datum van eerste ingebruikneming, chassisnummer, aard, cilinderinhoud, brandstoftype of andere technische gegevens) verbeterd worden, dan moet de TECHNISCHE KEURING zijn stempel in vak Y van het roze formulier aanbrengen.
3. Wanneer de MOTOR veranderd werd (zie rubriek "verandering van motor"), voeg dan het door de technische dienst van het Bestuur van de Verkeersreglementering en van de Infrastructuur goedgekeurd ATTEST van de officiële invoerder bij.
4. Wanneer het CHASSIS, het MERK en/of het TYPE verbeterd moet(en) worden, voeg dan een fotokopie van het GELIJKVORMIGHEIDSATTEST bij.
5. Wanneer de DATUM VAN EERSTE INGEBRUIKNEMING verbeterd moet worden, voeg dan één van de volgende documenten bij :
het buitenlands inschrijvingsbewijs,... enzovoort...
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Dan ga je eens goed moeten uitzoeken in die link wat ze wettelijk verplicht zijn .
Last of geen last de wet is de wet.
En anders neemt ge maar eens een dagje verlof en ga naar een div kantoor en hoor daar eens heel vriendelijk wat ze voor u MOETEN doen om in orde te zijn ?
Het is duidelijk een probleem met de belgische wetgeving dus moeten ze proberen om dit recht te zetten en anders moeten ze u een andere oplossing geven.
Het is toch niet de eerste quad die van belgie naar nederland verhuist
Last of geen last de wet is de wet.
En anders neemt ge maar eens een dagje verlof en ga naar een div kantoor en hoor daar eens heel vriendelijk wat ze voor u MOETEN doen om in orde te zijn ?
Het is duidelijk een probleem met de belgische wetgeving dus moeten ze proberen om dit recht te zetten en anders moeten ze u een andere oplossing geven.
Het is toch niet de eerste quad die van belgie naar nederland verhuist
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
T'is om te janken , ik kan het me voorstellen
Daarom dat is probeer te helpen maar het voor je oplossen kan ik jammergenoeg niet.
Ik wens je veel sucses en hou ons op de hoogte.
Daarom dat is probeer te helpen maar het voor je oplossen kan ik jammergenoeg niet.
Ik wens je veel sucses en hou ons op de hoogte.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hardstikke bedankt
voor alle info die je me hebt gegeven
ook de andere
nu heb ik nog 1 vraag
WAAR zit het construktie plaatje op een raptor 660
want vanaf bj 2001zijn die verplicht
hebben ze gezegt bij de rdw in nederland
maar kan hem nergens vinden
gr peter
voor alle info die je me hebt gegeven
ook de andere
nu heb ik nog 1 vraag
WAAR zit het construktie plaatje op een raptor 660
want vanaf bj 2001zijn die verplicht
hebben ze gezegt bij de rdw in nederland
maar kan hem nergens vinden
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Anders moet ge de vraag hier een stellen.
Dan hebt ge nog meer kans op een juist antwoord.
http://www.raptorforum.com/
Dan hebt ge nog meer kans op een juist antwoord.
http://www.raptorforum.com/
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer: