Yep D. , dat had je me reeds verteld op de tocht naar Dinant en geloof je daar 100% in , weet ik weer waarvoor ik zweet dan hé
Spijtig dat er zo weinig keus is in de dubbele uitlaten voor een raptor 700 , vind er maar 4 waarvan 1 FP is en een 2de op niks trekt qua uiterlijk ... rest noch de jouwe en die van Turboy ...
Zo een Yoshimura betsaat dat ook in dubbel ? zijn wel mooie modellen in (die van kevin bv)
Anyway vandaag onderdeel armer ipv rijker
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
is eens wat anders
De lichtcovers zijn verkocht aan een forummember , véél pm voor gekregen maar kon het maar aan 1tje verkopen uiteraard (sry voor de rest
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
)
Hij zal wel foto's posten zodra hij ze heeft
Voor de andere welke nog intresse hebben deze aan te schaffen heb ze zelf besteld via ebay
dit is de link ->
http://search.ebay.com/search/search.dl ... arch&fgtp=
Ze bestaan in blauw,zwart,rood en geel . Makkelijk te monteren via een velcro rechtstreeks op de originele covers .
Qua kost valt dat heel goed mee ... heb ze zelf 31,29euro betaald inclusief verzending (wachttijd van kleine 2wken)
@Dj dat zal ik zeker doen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
zondag ga ik met de sprot poging doen het erop te zetten , maar zoals D. zegt zal ik er waarschijnlijk nog niet veel van ondervinden ... nog niet
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)