Ik had ook even zin om te schreeuwen
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Idd, maar je moet hem ook nog de kans geven om hem eventueel te herpakken.banshee rijder #222 schreef:Vyrena schreef:Ja, maar dan weet niemand hoe dat er opgetreden word bij zulk soort members. Nu weten ze in ieder geval wat ze niet moeten doen.
Ik had ook even zin om te schreeuwen
![]()
![]()
![]()
optreden is goedik heb er me les van geleerd toen hihi
![]()
Die kans krijgt hij nog hoor, deze ban is maar voor 8 dagen, dan mag hij terug komen.el_pikante schreef:Idd, maar je moet hem ook nog de kans geven om hem eventueel te herpakken.
Maar ok een 2de kans geen derde, maar met -8 zal je fameus uw best mogen doen,
nu maakt hij gewoon een nieuwe nick (aan indien hij nog on komt)
Dit was de negatieve kant, maar Quadforum BeNeLux heeft (bijna) enkel goede leden.
En de uitzonderingen bevestigen de regels![]()
Een plusje voor't forum, mag ook eens gezegt worden hé
Jammer dan, zo geld het overal; Als je op school je bek niet houd dan moet je de klas uit. Als je niet wilt werken terwijl je baas zegt dat je wat moet doen is het werkwijgering en word je ontslagen (wel beetje overdreven, het is een voorbeeld)boss Adly schreef:|Ben alleen bang dat die niet terug komt vanwege zijn reputatie, die is namelijk nog niet zo snel weggepoetst...
De poster vroeg zich af waarom Alfa een ander forum (DQT) promote?epix no-fear schreef:@dozo
erwin is idd moderator en heeft meer de zeggen dan de andere forum members.
Daar in tegen dat hij lid is van DQT staat totaal los van zijn positie op het forum.