blaster tuning
vandaag zwaar klote,ben wat gaan rijden bij ons in de buurt bij een waterplas en je voelt em al aan komen 't was wat dieper als ik had gedagt kom in een kuil quad verdwijnt 40 cm onder water ,snel motor stil gezet en er vanaf gestapt en em uit het water getrokken,eenmaal op de kant zat er geen beweging meer in de kickstarter dus ik vreesde al het ergste ook omdat m'n luchtfilterbak vol water stond de quad naar huis geduwd (1,5) kilometer thuis de quad rechtop gezet om het water er uit te laten lopen en na een goed uur er nog een s naar gekeken en de kick zit weer wat beweging in maar de compressie lijkt minder als normaal, quad wil wel starten maar de gaskabel blijft nu hangen,al met al is het zwaar kl#$%te wat zou er nu beschadigt kunnen zijn en wat moet ik nu als reperatie uitvoeren,alle tips zijn welkom.
alvast bedankt;
bart![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
alvast bedankt;
bart
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
heb vandaag samen met achterbuurman de quad eens grondig onder handen genomen en alles open/eraf gesleuteld droog gemaakt en zuiver gemaakt,niet te geloven waar je water overal tegenkomt en in welke hoeveel heden,de quad lag bijna op z'n kop en nog liep er overal water uit
alles droog gemaakt en gepoest de hele boel weer in elkaar gesleuteld de
versnellingsbakolie en de 2-takt olie eraf gelaten ververst en toen het moment om de quad te starten:na een keer of tien starten sloeg ie aan
heb er een stukje mee gereden en merk er niets meer van dat ie heeft leren zwemmen
maar zijn er nog punten die ik de komende tijd nog in de gaten moet houden?
alvast bedankt;
bart
alles droog gemaakt en gepoest de hele boel weer in elkaar gesleuteld de
versnellingsbakolie en de 2-takt olie eraf gelaten ververst en toen het moment om de quad te starten:na een keer of tien starten sloeg ie aan
heb er een stukje mee gereden en merk er niets meer van dat ie heeft leren zwemmen
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
alvast bedankt;
bart
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
ja ik heb er de olie ingedaan die me aangeraden is maar voor alle zekerheid laat ik deze binnenkort weer af en doe ik er weer nieuwe in.
wat is een goede 2-t olie eigenlijk
wat is een goede 2-t olie eigenlijk
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
maar is er geen manier om te controleren of ie z'n werk wel of niet doet ?
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
Nee dat weet je nooit, dat is de reden waarom de meesten hem er af halen.
Je kan een klein buisje met olie meenemen. 0,14 liter is al genoeg voor een volle tank, dan smeer je 1:40. Als je tank leeg is en je gaat naar een benzine station, buisje olie er in mikken, slang er in en flink heen en weer halen zodat het goed mengt.
Je kan een klein buisje met olie meenemen. 0,14 liter is al genoeg voor een volle tank, dan smeer je 1:40. Als je tank leeg is en je gaat naar een benzine station, buisje olie er in mikken, slang er in en flink heen en weer halen zodat het goed mengt.