tolerante kerst

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

tolerante kerst

Bericht door brutus32 »

tis al ver gekomen :roll:
Kerstversiering justitiepaleis moet weg om moslims niet te choqueren
De kerstversiering in twee bureaus aan de ingang van het justitiepaleis moest verwijderd worden omdat het de moslims kan choqueren.

De kantoorbedienden hadden hun kantoren feestelijk versierd met slingers en lichtjes. Maar de nieuwe chef eiste dat dit onmiddellijk weggehaald werd.

"Zoals elk jaar hadden we onze bureaus versierd met kerstversiering, maar dit jaar mocht het blijkbaar niet meer," getuigt een medewerkster. "Na aandringen kregen we dan de reden te horen: dit kon moslims die het justitiepaleis bezoeken choqueren. We moeten immers neutraal blijven."

gva.be
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

:shock: ja man
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ah... ja dat is wel choquerend van die kerstlampjes.
weske
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door weske »

awel om zoiets kan ik me dus opwinden he ... veel te braaf zijn wij allemaal

deal sluiten he ... wij geen kerstversiering = moslims geen hoofddoeken

vraag mij altijd af wat er zou gebeuren als wij in hun land iets gaan verbieden! :x

enfin... :duimlaag:
impossible is just a word
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

Waarom moeten nederlanders zich altijd aanpassen :s

ben helemaal met je eens weske!

Zij zijn hier naartoe gekomen, dus zij moeten zich maar aanpassen, dat ze een hoofddoek om willen boeit me niet, vind ik hetzelfde als een pet maar dat wij kerstverlichting uit moeten doen voor hun, nee, dat gaat mij te ver... ik hang er dan liever nog wat bij
Groetjes thuis!

:D
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

zij mogen toch ook hun ramedam hebben?
zitten ze verdomme schapen te slachten en voor wat?

een bende leeggangers zijn het.
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

gvd en ge moogt dan geen racist zijn e :verymad: ma zunder gaan ier wel een beetje zeggen wa da wij mogen en nie mogen in ons land! :x
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Gaat gij ginder maar als belg een kerk ofzo bouwen , ze stampen u terug , en zei mogen hier moskee's bouwen en hoofddoeken dragen enz. Weet ge wrr omdat ze hier in belgie gewoon bang zijn van al die moslims. :roll:
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

volledig mee eens kevin ! op school ook , tijn altijd de moslims die denken dat ze alles mogen ! ze beginnen dan spel te maken voor een reden die er gewoon niet is ! en als je dan iets terug zegt, ebdje et zitten bij de directie :x :chagarijn:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Dit hele land is zwaar naar de klote.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja ik denk dat zowel nederland als belgie naar de kloten geholpen wordt door zulke zaken!
er zijn weinig racisten aan deze kanten maar als het zo blijft verder gaan, gaan die wel gaan toenemen denk ik
we mogen niet eens meer doen in ons land wat we willen!
we zijn idd heel ver gekomen hoor!
bij ons werken ook moslims en ik heb die mensen daar nog nooit iets over horen zeggen!
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

iemand zin in een staatsgreepje? tis anders de moment hoor :) regering hebben we toch nog niet na een half jaar :) we zetten de koning samen met gans zijnen troelala en de ministers op de vlieger naar moslimland en klaar...
Wie heeft er zin om geen belastingen te betalen? we betalen de staat die we niet hebben toch niet?
belgie is een absurd land, prins filip als koning binnekort? ojee hoe meer vreemdelingen hoe beter want belgie moet een multicultureel land zijn zodat hij maar plezier reisjes kan maken
zelf ziet hij de ghetto's van brussel en antwerpen niet, en de staat durft het niet te erkennen...
een bende vreemdelingen die iemand aanvalt durven met moeite te vernoemen, maar een dolgedraaide schooljongen (die ze dan skinhead durven noemen) maken ze een hele ramtamta van en komen de vreemdelingen op straat!

Ik ben geen racist, en iemand die me bevoorbeeld de weg probeert te vragen in nederlands (zelfs al versta ik het met moeite)zal ik het proberen in frans of engels, maar ene die in frans of eendert welke taal begint mag zeker zijn die ergens anders uitkomt...

ga ginder bij hun is voor een kruis bidden zie,nekeer zien hoe lang ge nog te gaan hebt...

een ding is zeker,ik ben nu 22jaar en ben aan het zien om me te vestigen ergens samen met men vriendin,nu nog huren en erachter kopen, maar als de situatie niet heftig verbeterd zal ik hier niet blijven wonen en zeker geen kinderen laten opgroeien...

vreemdeling in eigen land ben je hier...
greetz

ps: zal al maar een waarschuwing of iets dergelijks mogen verwachten voor weeral de realiteit eens te hebben verkondigd.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

nouw das een verhaal , maar ik ben met je eens
iemand zin in een staatsgreepje? tis anders de moment hoor regering hebben we toch nog niet na een half jaar we zetten de koning samen met gans zijnen troelala en de ministers op de vlieger naar moslimland en klaar...
Wie heeft er zin om geen belastingen te betalen? we betalen de staat die we niet hebben toch niet?
belgie is een absurd land, prins filip als koning binnekort? ojee hoe meer vreemdelingen hoe beter want belgie moet een multicultureel land zijn zodat hij maar plezier reisjes kan maken
zelf ziet hij de ghetto's van brussel en antwerpen niet, en de staat durft het niet te erkennen...
een bende vreemdelingen die iemand aanvalt durven met moeite te vernoemen, maar een dolgedraaide schooljongen (die ze dan skinhead durven noemen) maken ze een hele ramtamta van en komen de vreemdelingen op straat!

Ik ben geen racist, en iemand die me bevoorbeeld de weg probeert te vragen in nederlands (zelfs al versta ik het met moeite)zal ik het proberen in frans of engels, maar ene die in frans of eendert welke taal begint mag zeker zijn die ergens anders uitkomt...

ga ginder bij hun is voor een kruis bidden zie,nekeer zien hoe lang ge nog te gaan hebt...

een ding is zeker,ik ben nu 22jaar en ben aan het zien om me te vestigen ergens samen met men vriendin,nu nog huren en erachter kopen, maar als de situatie niet heftig verbeterd zal ik hier niet blijven wonen en zeker geen kinderen laten opgroeien...
vreemdeling in eigen land ben je hier...
greetz

ps: zal al maar een waarschuwing of iets dergelijks mogen verwachten voor weeral de realiteit eens te hebben verkondigd.
daar ben ik met je eens is niet meer normaal ! :x
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

wel robby reactie of geen reactie ik geef je groot gelijk! :wink:
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Robby groot gelijk man !

Rare aan heel de zaak is dat elke belg erover zit te melken maar als een bende van die terorristen een knulletje van 16 in elkaar mept is er geen 1 dat iets durft doen laat staan iets van zegt ...
Heb in men 'jonge' leven (24jaartjes) nog niet veel ruzie gehad , kan dat nog altijd op men hand tellen maar kan 200% zeker zeggen dat het elke keer met een kerel met een kleurke was en elke keer uitgelokt door die kerel met dat kleurke ... maja ge moogt niks zeggen hé anders zijt ge ne racist/skinhead .

Met chinezen,turken,filipijnen,negers of anderen nog nooit ruzie met gehad of problemen van welk soort dan ook , die mensen zijn een voorbeeld voor die mannen !

denk niet dat er ooit nog beterschap zal komen , daar is het al véél te laat voor . :chagarijn:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Plaats reactie