Ze worden geschorst mede door de posts in hun eigen topic. Ik zal even een kleine toelichting geven.el_pikante schreef:Heb ik het goed? Worden ze geschorst omwille van posts in hun eigen topics.
Ik heb er zo mijn twijfels over, maar ja zo hebben ze wat meer tijd om te knutselen .
Zonder jaloezie is er geen liefde, dit is mijn mening.
En idd ook op een forum heeft men recht op een eigen mening
* ja-loe-zie
Kevin en Charger kwamen op het forum en er werd een project-topic gestart. Daarin werd alles gepost van hun project, waar ze vol overgave mee aan de slag zijn gegaan. Dat is alleen maar mooi voor de quadsport, maar op een forum zitten veel andere mensen, met veel verschillende smaken, en dat weet je van te voren. Iedereen heeft een andere smaak en een andere stijl, dus als je hier foto`s post (dus eigenlijk om reacties vraagt van de rest van de members, want dat doe je op een forum) dan moet je eigenlijk ook verwachten dat er mensen zijn die het niet altijd mooi of leuk vinden. het begon dus al in dat topic, toen members (waaronder ik) hun mening gaven over het project. Dat werd al een hele discussie, omdat anderen de mening zeiden, en het naar mijn inziens niet altijd gewaardeerd werd als het niet zo mooi was volgens andere members zoals Kevin en Charger het voor ogen hadden. Na wat gemutsel in dat topic werd het weer evn rustig.
Daarna werden er topics geopend met ''dat de Charger weer van stal werd gehaald''. Veel leden vinden dit leuk om te zien, maar anderen vinden het een beetje opscheppen. Wat iedereen doet moet ie zelf doen, maar zo duidelijk hoefden we dat ook niet te weten is mijn mening.
Daarna kwam het gezeur over de 2 topics. Er is een Supermoto en Tuning gedeelte gekomen, dus waar moest het topic heen van het project van Kevin en Charger? Door ons werd besloten om er 1 te schrappen, vooral omdat het niet duidelijk was naar andere members toe, en er geen 2 topics hoeven zijn van 1 project. Daar werden veel woorden voor gebruikt, wat eigenlijk nog niet helemaal de wereld uit is.
Nu is Kevin aangesproken op zijn gedrag in zijn eigen verkoop topic. Dat gedrag vonden wij overbodig, om telkens UP UP UP te roepen. We weten dat je wat te koop hebt, als mensen het willen hebben, sturen ze je een PM.
Na veel PM`s onderling vooral tussen Alfa en Kevin & Charger is eigenlijk nog niets opgelost. Alfa is het nu goed zat geworden (de rest vand e mods ook) omdat het gewoon een spelletje werd, met zijn 2-en achter de pc en kijken wat de modjes gaan doen. Lekker uithalen.
(Dit deed ik bij de juffrouw in groep 1, nu niet meer)
Waar het ons vooral om gaat is dat er niets aanvaard word. Als de mods na beraad iets hebben besloten gebeurd dat, daarom zijn ze mods. Als de koning van Belgie wat beslist gebeurd er dat toch wel, of jij het er nu mee eens bent of niet. Dat zijn gewoon de regels. Maar schijnbaar kan daar niet aangehouden worden. Altijd discussie oproepen, altijd maar uithalen. Dat worden we een keer zat.
En die PM`s van hen waren ook geen lievertjes. Kijk anders maar naar het topic wat ze hebben aangemaakt nadat ze geel hadden gekregen. Eerst uithalen en dan janken. Dat gebeurd op de basisschool, eerst pesten, dan word een kindje geramd maar dan snel naar de juf rennen om te zeggen dat je geslagen bent.
Voor de rest heb ik op niemand iets tegen, wij willen gewoon dat alles hier normaal verloopt, en daarom is dit besloten.
Reageer gerust.