Wist niet dat hier een kinderopvang was op het forum,
Verwijder dit topic, alfa probeerd hier een netjes en schoon forum te behouden, maar sommige moeten het blijkbaar verpesten met keer op keer er weer tegen in gaan...
Jongens doe volwassen en hou dit forum netjes, kun je dit niet, verlaat alsjeblieft de computer
Alfa ik vind het zeker geen slechte keus om ze even te laten afkoelen
Toegevoegd na 2 minuten:
nog 1 ding...
Nu kevin zo'n mooie quad heeft hoefd die niet te denken dat die gelijk alles is op het forum... zeker niet om te denken dat die beter is en doet dan de mods!
idd dat denk ik niet ik moet tot vrijdag en dan 2 weken vakantie
ik zouw zeggen sluit het niet dit is voor iederen , ik zouw zeggen als iemant zich niet gedraagt kan een moderator dit topic naar die sturen , hier leer je ook van hoor ! en als ze meschien zien wat er gaat gebeuren dan , denk ik wel dat het minder word ( is dan te hopen he
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Het enige probleem is dat als er hier 1 iets zegt ze er direct met 10 opvliegen ,en zo ontstaan er dus reactie's die niet zo mooi zijn van degene die dan denkt dat het halve forum tegen hem is.Het beste is dat er hier eens wat minder hen moeien.
De moderators moeten hun werk doen maar mogen natuurlijk ook niet te streng zijn :)
Bvb het geval op en tende! Die had nog niet te veel verkeerd gedaan en kreeg een waarschuwing en ban voor dezelfde redenen eigenlijk :)
Ik kom hier niet meer posten maar wilde dit nog even kwijt. Ik lees wel nog altijd het forum hoor. Als quad liefhebber is het wel te doen hoor zonder zeveren op t'forum ;) Die kerels overleven het wel.
Ik zit al een hele tijd op dit forum en post niet veel, maar lees wel dagelijks! Een forum dient in de eerste plaats om info te geven die TOEGEVOEGDE (sorry voor de hoofdletters) waarde heeft. Veel te dikwijls wordt hier gereageerd om aan x aantal posts te geraken (wie zal het zeggen), ipv om nuttige info te vermelden. Als er gewoon met elkaar wil gepraat worden, ga dan chatten of telefoneer met elkaar, maar daar dient een forum niet voor.
Misschien moet er eens meer nagedacht worden, voordat men iets schrijft op een forum. Dan wordt het zoveel overzichtelijker om te lezen en staat er minder "gepraat" tussen de nuttige dingen.
In een café topic kan dit nog enigzins, maar in andere topics zou dit moeten vermeden worden. Ik zit nog op andere fora waar men nog veel strenger is, als daar iets gepost wordt dat off-topic is, wordt het onmiddelijk aangegeven door de moderators en bij tweede verwittiging verwijderd of het topic wordt gesloten.
Er zijn regels voor iedereen en als men zich daar niet wil aan houden, moet men niet op het forum komen.
Nogmaals, je moet gewoon respect hebben voor de mods, elkaar respecteren zoals je bent, en tegen opmerkingen kunnen...
ik vind dat de mods een goede keuze hebben gemaakt, als je deze geen rode kaart had gegeven dan was je absoluut niet consequent...
Nogmaals respect voor de mods, zij houden toch wel dit forum netjes, en hebben het forum zo gekregen zoals het nu is, Dan maar zonder guido en kevin...
airwolf schreef:en boss adly ik wil nie ambetant doen he maar wordt eens volwassen!
word zelf eens volwassen dat is zijn mening als hij vind dat de regeltjes de regeltjes zijn moet hij dat weten
als jij wat anders vind dan zeg je dat maar dan zeg je niet dat iemand volwassen moet worden, als je zo doet ben jij hier het kind
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!