tolerante kerst
-
de_jerre
- Quadrider

- Contacteer:
ik ben er nu dus absoluut tegen. wij hebben een straat naast ons wonen vol met 'de nieuwe belgen' en manman die jongens nemen dus echt alles in. maar op de school bij ons is het al spectaculair geworden=> grote bende vormingen en dan massa rellen (zwart tegen blank). ik heb er niets op tegen dat ze naar hier komen (in kleine getallen) maar da ze dan de moeite doen om hun aan te passe en ni ons land in te nemen. roep eens in brussel of antwerpen 'marokaan' en ge wordt omringt door een bendeke.
respect als ze nederlands praten en goed werken maar niet als ze een uitkering hebben en de farse gaan uithangen.
en wij zouden de racisten zijn? eum NOT, zij beginnen van het kleinste direct iets ergs te maken. wie is er dan de racist?
respect als ze nederlands praten en goed werken maar niet als ze een uitkering hebben en de farse gaan uithangen.
en wij zouden de racisten zijn? eum NOT, zij beginnen van het kleinste direct iets ergs te maken. wie is er dan de racist?
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
de bak zit al overvol hier,maar haalt niets uit, krijgen er tv en eten+dat ze nog eens een uitkering krijgen... op hotel is het soms slechter natuurlijk...Ralph schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/35345/a ... woord.html
ik baal er gewoon van
heb er meer negatieve als positieve ervaringen mee en tis niet omdat ik negatief ingesteld ben, sta open voor andere culturen,maar deze gaat men petje te boven...
iedereen heeft hier precies zowat problemen met moslims
kben blijkbaar niet de enige
ik heb niks tegen vreemdelingen op zich hé kom zelfs overeen met sommige moslims
en met negers ofzo nognooit problemen mij gehad
maar tzijn ver altijd dezelfde die boel zoeken voor niks
staan ze daar me 10man rond 1iemand lafaards
kben blijkbaar niet de enige
ik heb niks tegen vreemdelingen op zich hé kom zelfs overeen met sommige moslims
en met negers ofzo nognooit problemen mij gehad
maar tzijn ver altijd dezelfde die boel zoeken voor niks
staan ze daar me 10man rond 1iemand lafaards
- yamahakoppel
- Quad GOD

el_pikante schreef:Groot gelijk, al zou ik dan niet gaan protesteren met je FP op je quadDaZoe schreef:vanaf nu geen schapen meer op ramadam want dat gebleit van die beesten schaad men gehoor !
![]()
we hebben hier 3 dempers van fp
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !