eerste sneeuw gehad :P
(vandaag was ik het een keer nietBlaster 200 schreef:Het heeft op sommige plekken ietwat gesneeuwt ja..
Een vriend van me was al onderuit geschoven met brommer
ik ga enkel onderuit in de modder als ik met 60 er door rijd met een zo goed als kale voorband
2017 raptor 700 SE
joa is ook raare hier 
kom je het dorp in geen sneeuw. rij je naar ander dorp onder weg licht er dan wel sneeuw en rij je 5 km langs de weg waar wel sneeuw lag naar sittard daar ligt wel sneeuw...
EN hier niet
PS: de docters handschoentjes
heen weg super! begon alleen net voordat ik er was wet kouwe vingers te krijgen. maar wel aan te raden is om je vingers vaker even goed te bewegen zodat ze warm blijven.
maar de terug weg
miss omdat ik weer de zelfde gebruikte? ik weet het niet maar naar 2 km begon het toch weer.
en dan ook nog eens K#T Politie met hun voertuig controlle.
met resultaat toch koude handen. maar minder dan normaal. en die waren toen koud en nat van binnen toen ik ze af deed...
maargoed het heeft iig iets geholpen
kom je het dorp in geen sneeuw. rij je naar ander dorp onder weg licht er dan wel sneeuw en rij je 5 km langs de weg waar wel sneeuw lag naar sittard daar ligt wel sneeuw...
EN hier niet
PS: de docters handschoentjes
maar de terug weg
en dan ook nog eens K#T Politie met hun voertuig controlle.
met resultaat toch koude handen. maar minder dan normaal. en die waren toen koud en nat van binnen toen ik ze af deed...
maargoed het heeft iig iets geholpen
altijd zorgen dat handen en handschoenen warm zijn als je ze aantrekt, ik heb ze nu al de hele week aan en geen probleem mee, het enige probleem dat ik deze morgen had was dat mijn vizier bevroor
en dus met open vizier moest rijden
gevolg => koude neus, maar neutjes helpen daartegen

http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD

hier in diepenbeek niks sneeuw maar toen ik vanmorgen naar mijn werk reed amai ik vershoot nogal toen ik in tienen aankwam 2 cm sneeuw en schuiven dat mijn keverke deed lekker driften haha vooral op de parking waar mijn auto staat 
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
ProBlaster
- Quadracer

- Contacteer:
-
zilladude
- Pro Quadrider

ik heb lekker in de sneeuw gedrift met de quad
check men project and you will see
check men project and you will see
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;