hey allemaal,
ik heb een half jaar een yamaha blaster gehad maar die ging telkens stuk:(:(:(:(:(:( vaak reperaties gedaan maar na de reperatie weer verkocht omdat ik een laptop wou.
maar nu kan ik het toch niet hebben dat ik niks te rijden heb. dus ik weer op marktplaats kijken naar een yamaha blaster. maar je ziet altijd die yamaha's van rond de 1500 euro die zo afgetrapt zijn dus dan kan ik gewoon wel verwachten dat ik weer pech krijg.
nu kwam ik deze quad tegen: http://link.marktplaats.nl/134353349
is dat wat want ik heb nog nooit echt gehoord van kymco, en volgensmij is het geen chinees?
greetz
kymco quad?
- cyberdrone
- Quadracer
Ik heb mijn kymco 250 bijna 1 jaar, en heb er een dikke 5000km mee gedaan.
T'is een MXU, maar dat is net dezelfde blok & frame als de KXR.
Persoonlijk ben ik er zeer tevreden van ben ook al off-road mee geweest en heb me er al bangelijk mee geamuseerd.
Ik denk wel dat hij qua prestaties (koppel & snelheid) zal moeten onderdoen tegen een blaster.
Je kan er wel wat tuning onderdelen voor vinden, vario tuning, uitlaten, carburators, CDI kits, zelfs een big-bore 300cc
Ik ga binnenkort ander tandwielen en een variokit steken, dus zal dan wel posten wat het resultaat ervan is.
Voor de rest, welja, hij verbruikt slechts 5.5l op 100km, dus dat is wel lekker voordelig en de topsnelheid is 80km/hrs
Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, en kymco heeft al motorblokken gemaakt voor honda, en binnenkort zelfs voor BMW, dus prul zou ik het niet noemen.
Kymco is een taiwanees merk, niet chinees zoals vele zeggen, en geeft hier in België 2 jaar garantie op alle nieuwe modellen.
Het valt een beetje te zien wat je ervan verwacht, vergeet niet dat het een automaat is, wat zijn voor en nadelen heeft, en hij beschikt ook over een achteruit.
Persoonlijk ben ik er zeer tevreden van ben ook al off-road mee geweest en heb me er al bangelijk mee geamuseerd.
Ik denk wel dat hij qua prestaties (koppel & snelheid) zal moeten onderdoen tegen een blaster.
Je kan er wel wat tuning onderdelen voor vinden, vario tuning, uitlaten, carburators, CDI kits, zelfs een big-bore 300cc
Ik ga binnenkort ander tandwielen en een variokit steken, dus zal dan wel posten wat het resultaat ervan is.
Voor de rest, welja, hij verbruikt slechts 5.5l op 100km, dus dat is wel lekker voordelig en de topsnelheid is 80km/hrs
Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, en kymco heeft al motorblokken gemaakt voor honda, en binnenkort zelfs voor BMW, dus prul zou ik het niet noemen.
Kymco is een taiwanees merk, niet chinees zoals vele zeggen, en geeft hier in België 2 jaar garantie op alle nieuwe modellen.
Het valt een beetje te zien wat je ervan verwacht, vergeet niet dat het een automaat is, wat zijn voor en nadelen heeft, en hij beschikt ook over een achteruit.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
hey bedankt voor je reactie,cyberdrone schreef:Ik heb mijn kymco 250 bijna 1 jaar, en heb er een dikke 5000km mee gedaan.
maar is de quad die in mijn vorige bericht staat in de link wel een echt kymco, hij is zo goedkoop en nieuw. en verder ik kan nog geen echte site vinden waar ze onderdelen verkopen:s
verder wil ik jullie mening: Een yamaha blaster uit 1998 tot 2000 want die kosten rond de 1500 euro
of een kymco kxr250?
ik gebruik hem voor de cross niet voor de weg. maar ook veel in het bos en met mijn blaster was het toch wel lastig als je telkens moet schakelen.
greetz
- cyberdrone
- Quadracer
Onderdelen van Kymco moet je via een verdeler zoeken, uitlaten en tandwielen etc vind je bijna bij alle quadshops, de tuning onderdelen bestel ik via duitse quadshops.
http://www.kini-tec.de/index.html
http://shop.racingplanet.de
Als je van het schakelen af wil zijn zul je voor zo een model moeten opteren of voor utility.
De blaster zal volgens mij wel iets sportiever zijn, en wat meer power hebben ...
Succes in je zoektocht
http://www.kini-tec.de/index.html
http://shop.racingplanet.de
Als je van het schakelen af wil zijn zul je voor zo een model moeten opteren of voor utility.
De blaster zal volgens mij wel iets sportiever zijn, en wat meer power hebben ...
Succes in je zoektocht
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
kijk eens op de site van de aanbieder: daar staat hij voor meer dan 3000 euro.
hij heeft 'm al zo lang te koop staan, dat hij 'm voor een kerstprijs weg doet.
zit gewoon 2 jaar garantie op.
Kymco's bieden veel waar voor hun geld en in duitsland is het het een na grootste quadmerk.
't is echt geen goedkope rommel.
hij heeft 'm al zo lang te koop staan, dat hij 'm voor een kerstprijs weg doet.
zit gewoon 2 jaar garantie op.
Kymco's bieden veel waar voor hun geld en in duitsland is het het een na grootste quadmerk.
't is echt geen goedkope rommel.