MODERATOR ALFA
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik had eigenlijk gehoopt dat we verder konden gaan in de kerststemming die Alfa hier probeerde te creëren, als er problemen onderling zijn met jullie, regel die aub via pm .
Grtz En toch nog fijne feestdagen
kerstsfeer => http://www.youtube.com/watch?v=96I8nPmB ... re=related
Grtz En toch nog fijne feestdagen
kerstsfeer => http://www.youtube.com/watch?v=96I8nPmB ... re=related
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf schreef:ja ik ben het met ICHE eens!
heel schone geste!
en boss adly ik wil nie ambetant doen he maar wordt eens volwassen!
Ach kom op vent, op en tende werd laatst ook gebanned, kreeg hij vervroegt ontzegging? NEE
Waarom zouden kevin en charger dat dan wel krijgen,
Heb jij toevallig een idee wat er nog naar rappy 700 rijder is gestuurd?
dat die verder niks over ze moest zeggen anders zou die het goed te weten krijgen, nah kom op vent, wie moet nou volwassen worden, word jij eens volwassen met je opmerkingen.
en anders ga uithuilen bij de juf ofzo, maar man,
Mijn mening is consequent zijn, gewoon de regels volgen, en niet omdat de een bekender is op het forum hem vermindering geven...
Kleuterklasje hier
Toegevoegd na 41 seconden:
Sonde dat dit op eerste kerstdag moet! echt waar,
Groetjes thuis!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik werd dan ook vlug aan de kant gezet. Bovendien voor een reden die niet in de regels staat. Omdat ik enkel nutteloze dingen post+ kreeg ook nog over mijn avatar klachten. en in 1uur tijd een waarschuwing en een ban zonder nog iets meer te posten
btw ;alles vergeten.
Kan er wel inkomen dat er voor de kerstsfeer iets meer gedaan is dan anders.
ps ;als je gebaned bent kan je nog steeds lezen op het forum en de ban op ipadres werkt niet.
Dit kan ik weten aangezien ik een typetje ben van een forumer die eens wat wou zeveren:)
Alfa deed goed werk wel wat streng .
3keer raden wie ik ben.(moderators konden dat al snel zien aan het ip natuurlijk:))
Prettige feestdagen iedereen ...
btw ;alles vergeten.
Kan er wel inkomen dat er voor de kerstsfeer iets meer gedaan is dan anders.
ps ;als je gebaned bent kan je nog steeds lezen op het forum en de ban op ipadres werkt niet.
Dit kan ik weten aangezien ik een typetje ben van een forumer die eens wat wou zeveren:)
Alfa deed goed werk wel wat streng .
3keer raden wie ik ben.(moderators konden dat al snel zien aan het ip natuurlijk:))
Prettige feestdagen iedereen ...
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quad Master
Klopt, dit staat niet in de regels, maar we proberen dit forum informatief en overzichtelijk te houden.Op en tende! schreef:Ik werd dan ook vlug aan de kant gezet. Bovendien voor een reden die niet in de regels staat. Omdat ik enkel nutteloze dingen post+ kreeg ook nog over mijn avatar klachten. en in 1uur tijd een waarschuwing en een ban zonder nog iets meer te posten
En je voldeed aan geen enkel van de 2 voorwaarden, je had geen vraag, en de posts die je deed buiten het café waren niet echt informatief, tot soms redelijk grof.
We hebben het "café" net neergezet om daaar wat zever te kunnen verkopen, zodat de rest overzichtelijk blijft.
EN ja, ik heb je via je andere nick al een PM gestuurd
-
- Toeschouwer
- Contacteer: