Sotte's Raptor 700(verkocht)
Sotte's Raptor 700(verkocht)
Hoi iedereen,
Ik volg het forum al even, maar heb mij nu pas geregistreerd en dankzij Delriva mijn foto's erop gekregen. Sommige onder jullie heb ik al leren kennen op verschillende ritten( Dazoe, ik ben diegene die in Dinant de gracht in reed ). De Kerstrit was de laatste waar ik deel aan genomen heb. Ook weer veel toffe mensen leren kennen, maar zal er waarschijnlijk na verloop van tijd nog wel meer leren kennen via het forum. Allee, da is toch de bedoeling.
Greets,
Sotte
Ik volg het forum al even, maar heb mij nu pas geregistreerd en dankzij Delriva mijn foto's erop gekregen. Sommige onder jullie heb ik al leren kennen op verschillende ritten( Dazoe, ik ben diegene die in Dinant de gracht in reed ). De Kerstrit was de laatste waar ik deel aan genomen heb. Ook weer veel toffe mensen leren kennen, maar zal er waarschijnlijk na verloop van tijd nog wel meer leren kennen via het forum. Allee, da is toch de bedoeling.
Greets,
Sotte
Laatst gewijzigd door sotte op di 14 jul, 2009 19:24, 15 keer totaal gewijzigd.
Life is short, ride hard.
-
- Quadverslaafde
je moet in zn garage kijken
vree schone quad
da beloofd
vree schone quad
da beloofd
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
vette quad man!
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
welkom op het forum en veel succes nog met de quad,
staat hem wel mooi die witte neus + witte afwerking, is eens iets anders
grtz Iche
staat hem wel mooi die witte neus + witte afwerking, is eens iets anders
grtz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;