BROMMER GESTOLEN HELP!

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

zonde,waarschijnlek iemand die jaloers was omdattem em da ni kon permittere fzoo :shock:
succes met zoeken :roll:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja jong das wel balen! :x :x :x :x :x :x :x
t'is toch verschrikelijk zenne!
ik heb gezegd als ik ooit 1 betrap die iets aan't stelen is dan sta ik niet in voor de gevolgen!
hopelijk vindt je hem terug!
sterkte! :duimhoog:
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

mag wel een up hebben ;)
Groetjes thuis!

:D
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

die van mijn zoon was ook in sept gestolen en het mooiste van het verhaal we hadden aangifte gedaan 3 weken later geef ik een naam aan de flikken,half oktober nog steeds niets van flikken,mijn vrouw er naar toe gegaan,men wist van niets was geen dossier van gemaakt,turnhout wist van niets,arendonk wist van niets,we hebben een naam van de persoon die het gedaan heeft maar de flikken willen niets doen stelltje K-L-O-O-T-Z-A-K-K-E-N :x
ik hoop voor u dat ze hem vinden
1% free biker(gaan met die banaan)
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

ghostrider1340 schreef:die van mijn zoon was ook in sept gestolen en het mooiste van het verhaal we hadden aangifte gedaan 3 weken later geef ik een naam aan de flikken,half oktober nog steeds niets van flikken,mijn vrouw er naar toe gegaan,men wist van niets was geen dossier van gemaakt,turnhout wist van niets,arendonk wist van niets,we hebben een naam van de persoon die het gedaan heeft maar de flikken willen niets doen stelltje K-L-O-O-T-Z-A-K-K-E-N :x
als je een naam weet is het toch niet zo moeilijk om de brommer terug te halen of in ieder geval een schade vergoeding te halen?
als de politie niks doet moet je het zelf doen toch?
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

rappy 700 rijder schreef:
ghostrider1340 schreef:die van mijn zoon was ook in sept gestolen en het mooiste van het verhaal we hadden aangifte gedaan 3 weken later geef ik een naam aan de flikken,half oktober nog steeds niets van flikken,mijn vrouw er naar toe gegaan,men wist van niets was geen dossier van gemaakt,turnhout wist van niets,arendonk wist van niets,we hebben een naam van de persoon die het gedaan heeft maar de flikken willen niets doen stelltje K-L-O-O-T-Z-A-K-K-E-N :x
als je een naam weet is het toch niet zo moeilijk om de brommer terug te halen of in ieder geval een schade vergoeding te halen?
als de politie niks doet moet je het zelf doen toch?
het is iemand met een serieus strafblad ,heeft nergens een domiliceringadres dan zit ie daar en dan weer ergens anders ik weet één ding als ik hem zie zal het zijn beste dag niet zijn ,maar toen ik met die naam af kwam zeiden de flikken en hoe weet ge da van die naam wie is uw informatie bron ,begonnen ze tegen mij moeilijk te doen ,van ik dacht allee moeten ze zelf niet zoeken geef ze de pap in de mond is het nog nie goed ,van die schadevergoeding als iemand geen geld(zogezegd)heeft kan men naar uw geld fluiten,en als ik zelf naar toe ga kan het zijn dat ik in de problemen kom voor zogezegd inbraak bij die persoon da zijn ook geen lompe uilen
1% free biker(gaan met die banaan)
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

het is toch niet te geloven heas dat niemand van je spullen kan afblijven hea :x
Plaats reactie