handvaten gezocht
handvaten gezocht
ik heb nu handvaten, redelijk harde met veel ribbels maar die zorgen voor veel schade aan m'n handen als ik zonder handschoenen rij, ook rijdt het redelijk stom. krijg er ook veel eelt van aan m'n handen... nu ben ik op zoek naar andere handvaten, iemand idee? of ervaringen? ik heb die van kenny al gezien, hoe bevallen die je? prijs?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Pro Grip gel grips zijn echt zalig om mee te rijden ! Vind er niet direct een site voor.
Let wel dat je atv grips bestelt, anders heb je er voor een draaigas ipv duimgas...
Let wel dat je atv grips bestelt, anders heb je er voor een draaigas ipv duimgas...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik heb ook Pro grip's gezet, en ik heb het geweten, aan de binnenzijde is de ring rroter van diameter, en mijn gashendel bleef er ineens achter hangen toen ik achteruit de oprit afstoof.....
nog kunnen remmen, beetje uitgeweken en mooie deuk in eigen auto gereden, joehoew, de handvatten hebben mij 750 + 15 euro gekost....
Weet het het was wel stom zicht, maarje... beter dat dan in't kanaal suggelen of tegen een boom.
nog kunnen remmen, beetje uitgeweken en mooie deuk in eigen auto gereden, joehoew, de handvatten hebben mij 750 + 15 euro gekost....
Weet het het was wel stom zicht, maarje... beter dat dan in't kanaal suggelen of tegen een boom.