Zelf heb ik er dan voor 20 euro bij aan jeugd-knal en draai vuurwerk, kosmonauten, Beetje grondbloem, Superkanonslagen, en natuurlijk 4 pakjes KNOCK OUT's
kopen jullie vuurwerk ?
boss Adly schreef:Wij doen altijd met familie dus dit jaar hebben we 140 euro aan vuurwerkDan heb je ook echt super vuurwerk
Zelf heb ik er dan voor 20 euro bij aan jeugd-knal en draai vuurwerk, kosmonauten, Beetje grondbloem, Superkanonslagen, en natuurlijk 4 pakjes KNOCK OUT's![]()
![]()
Prachtige knallen!
ik heb al meer dan het dubbele van 140 euro uitgegeven, en nog vind ik dat ik weinig heb.
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
sorry hoor maar dan vind IK dat er echt een steekje los zitIzzY schreef:boss Adly schreef:Wij doen altijd met familie dus dit jaar hebben we 140 euro aan vuurwerkDan heb je ook echt super vuurwerk
Zelf heb ik er dan voor 20 euro bij aan jeugd-knal en draai vuurwerk, kosmonauten, Beetje grondbloem, Superkanonslagen, en natuurlijk 4 pakjes KNOCK OUT's![]()
![]()
Prachtige knallen!
ik heb al meer dan het dubbele van 140 euro uitgegeven, en nog vind ik dat ik weinig heb.
300 euro gewoon weggooien
zuip je dan een maand lang klem heb je nog langer plezier van
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
iedereen doet toch wat hij wil met zijn geld ? en vuurwerk afsteken ja , er zijn mensen die dat graag doen ,er zijn mensen die daar een passie voor hebben , net als de forumleden hier een passie voor quads hebben . je kan dan ook zeggen dat de mensen die hier 1000den euro's in hun quad steken , dat die zot zijn ...
correct me if i'm wrong
(mensen nie kwaad bedoeld e ...
)
correct me if i'm wrong
(mensen nie kwaad bedoeld e ...
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer
;), maar dan zonder sirene 
Groot gelijk btw is maar één keer op het jaar nieuwjaar hécoolboyke schreef:iedereen doet toch wat hij wil met zijn geld ? en vuurwerk afsteken ja , er zijn mensen die dat graag doen ,er zijn mensen die daar een passie voor hebben , net als de forumleden hier een passie voor quads hebben . je kan dan ook zeggen dat de mensen die hier 1000den euro's in hun quad steken , dat die zot zijn ...
correct me if i'm wrong
(mensen nie kwaad bedoeld e ...)
rappy 700 rijder schreef:sorry hoor maar dan vind IK dat er echt een steekje los zitIzzY schreef:boss Adly schreef:Wij doen altijd met familie dus dit jaar hebben we 140 euro aan vuurwerkDan heb je ook echt super vuurwerk
![]()
Prachtige knallen!
300 euro gewoon weggooien
zuip je dan een maand lang klem heb je nog langer plezier van
even hierop terug koment;
ik vind dat als jij je graag voor 300 euro klem zuipt, gewoon niet spoort.
dat is pas zonde van je geld. beetje al je geld weg drinke en je de volgende dag kut voele, en je niet eens kenne meer wete wat je de dag ervoor gedaan hebt
maargoed, één ieder zijn passie.
ik steek me geld liever in de fik, dan dat ik het opdrink en me nog kut voel erna ook
och dat ieder zijn geld uitgeeft aan wat hij of zij wilt, het feit is of je nu rookt of drinkt of beide of,... je geld doe je altijd aan iets op, maar dat is wel lekker goed voor de economie hé,
ik koop ook geen vuurwerk, maar vindt het wel leuk, ikzelf denk ook regelmatig om het wel te kopen dus misschien ooit als ik het drinken opgeef dat ik vuurwerk koop ,

ik koop ook geen vuurwerk, maar vindt het wel leuk, ikzelf denk ook regelmatig om het wel te kopen dus misschien ooit als ik het drinken opgeef dat ik vuurwerk koop ,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;