topsnelheid
topsnelheid
Mensen plaats hier je hoogst behaalde snelheid met je quad op een platte baan
en plaats erbij met welke quad je rijd
ik zal beginnen : 123,7km/h
quad : suzuki ltz 400
ps: het is niet om ter meest he , als je quad 90 of zelf minder gaat , mag je dat ook posten he
en plaats erbij met welke quad je rijd
ik zal beginnen : 123,7km/h
quad : suzuki ltz 400
ps: het is niet om ter meest he , als je quad 90 of zelf minder gaat , mag je dat ook posten he
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
coolboyke denk er vooral aan dat die snelheid dat op je metertje komt niet overeen zal stemmen met de echte snelheid ...
bij mezelf reed ik met de vorige kilometerteller TNT pak sneller als dat de vapor nu aangeeft ...
denk dat je niet mag uitgaan van deze waarden .
bij mezelf reed ik met de vorige kilometerteller TNT pak sneller als dat de vapor nu aangeeft ...
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
ja dat kan zijn , maar het is om een idee te hebben hoe snel iedere verschilende quad ongveer gaatDaZoe schreef:coolboyke denk er vooral aan dat die snelheid dat op je metertje komt niet overeen zal stemmen met de echte snelheid ...
dus mensen post maar he
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Bijna alle tellers werken niet perfect.. Met gps zit wel in de buurt van de waarheid denk ik.
De teller van de auto bij ons gaf iets van 225-230 aan maar werkelijkheid is niet zo hard.
Bij scooters is het helemaal een ramp, die dingen wijken wel heel hard af
Toegevoegd na 1 minuten:
Quads, ik vind motoren/brommers/autos ook wel leuk om te horen..
Ik ben benieuwd
De teller van de auto bij ons gaf iets van 225-230 aan maar werkelijkheid is niet zo hard.
Bij scooters is het helemaal een ramp, die dingen wijken wel heel hard af
Toegevoegd na 1 minuten:
Quads, ik vind motoren/brommers/autos ook wel leuk om te horen..
Ik ben benieuwd
-
- Quadracer
250km/u met porsche op spa-francorchamps een architect waar mijn vader voor werkt sponsorde toen iemand die belcar reed met een porsche gt3 rs maar weet niet meer de bestuurder noemde..
en 180km/u met pa zen iveco 3.0 camionet met lege aanhanger
en 180km/u met pa zen iveco 3.0 camionet met lege aanhanger
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Met de cross tandwielen op de weg volgens de autoteller 130... Maar de straat was te kort...
Ik weet ook niet hoe snel ik ging in Le Touquet en in Dronten. Zal nog wel sneller zijn geweest aangezien je langer stuk hebt en beter aangepaste tandwielen.
Het snelste met de auto zal zo ongeveer rond de 250 hebben gelegen, daar bij Luik als je de berg af gaat..
Ik weet ook niet hoe snel ik ging in Le Touquet en in Dronten. Zal nog wel sneller zijn geweest aangezien je langer stuk hebt en beter aangepaste tandwielen.
Het snelste met de auto zal zo ongeveer rond de 250 hebben gelegen, daar bij Luik als je de berg af gaat..
-
- Quadracer
- Contacteer: