Delriva's Black Widow
De kerstrit heeft mijn quadje geen goed gedaan.
Het zout heeft zich in mijn einddempers gevreten waardoor
er nu precies allemaal witte barstjes op zijn.
Heb al met allerlei producten geprobeerd, maar krijg
het niet meer weg.
Iemand hier mss nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
Want hoe het er nu uitziet ...
het niet meer weg.
Nief uitlaten misschien --------------polijstenDelriva schreef:De kerstrit heeft mijn quadje geen goed gedaan.
het niet meer weg.
YFM 700R
Dat zou ne mooie nieuwjaarscadeau zijn Joel,Joel schreef: Nief uitlaten misschien --------------polijsten
das vriendelijk van u.
Heb ook zo'n product van Jenzie.jona schreef:das minder
je moet eens aan tommi vragen.
heeft iets voor op te blinken echt heel goed ( is nieuw als je da gebruikt )
weet de naam ni meer
Heb dat er ook op geprobeerd en ze blinken wel
maar die witte 'bartjes' zitten er nog altijd op.
Maarja, ik krijg toch nieuwe kachelbuizen van Joel.
Greetz,
D.
ge kunt eens proberen met "Brasso" Duraglit Metal Polish
men velgen zijn zwaar ingefret door te lang te wachten met de quad te kuisen , sprot had juist hetzelfde en heeft dat met dat produkt terug als nieuw gekregen
wie weet lukt het wel daarmee
die kerstrit heeft inderdaad niet veel goed aan de quad gedaan , heb er 3 uur aan liggen krabben en doen om er iets deftig van te maken .. maar nog zie je het
men velgen zijn zwaar ingefret door te lang te wachten met de quad te kuisen , sprot had juist hetzelfde en heeft dat met dat produkt terug als nieuw gekregen
wie weet lukt het wel daarmee
die kerstrit heeft inderdaad niet veel goed aan de quad gedaan , heb er 3 uur aan liggen krabben en doen om er iets deftig van te maken .. maar nog zie je het
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadverslaafde
Hey Delriva ,
Ik gebruik voor al mijn blinkende delen(nerfbars, velgen, achteras , ... enz) te onderhouden dit product http://store.albaaction.com/shop/APC.html . En ge komt der lang mee toe .
Bestel u dat maar , op 2 à 3 dagen is het bij u thuis (wel na de feestdagen he)
GRTZ Kevin.
Ik gebruik voor al mijn blinkende delen(nerfbars, velgen, achteras , ... enz) te onderhouden dit product http://store.albaaction.com/shop/APC.html . En ge komt der lang mee toe .
Bestel u dat maar , op 2 à 3 dagen is het bij u thuis (wel na de feestdagen he)
GRTZ Kevin.
Alu en zout gaan niet samen. Zout vreet zich in en maakt kleine putjes en daar gaat vuil in zitten.
Dit krijg je tijdelijk zuiver met een alupoets (belgom ect). Maar de kuiltjes blijven.
Om het ECHT weg te krijgen moet je ze opnieuw schuren tot ze weer 100% glad zijn.
Je kunt de velgen erna eventueel verdichten, maar NIETS beschermd tegen zout op bloot alu.
Hoe zou je zelf zijn, als je in uwe blote buiten in de kou zou lopen. Dan krijg je ook kloven
Dit krijg je tijdelijk zuiver met een alupoets (belgom ect). Maar de kuiltjes blijven.
Om het ECHT weg te krijgen moet je ze opnieuw schuren tot ze weer 100% glad zijn.
Je kunt de velgen erna eventueel verdichten, maar NIETS beschermd tegen zout op bloot alu.
Hoe zou je zelf zijn, als je in uwe blote buiten in de kou zou lopen. Dan krijg je ook kloven
Haha lol nu weten we hoe Slider vanavond zijn vuurwerk gaat aansteken, coole naam Delriva: "Black Widow"Slider schreef:Alu en zout gaan niet samen. Zout vreet zich in en maakt kleine putjes en daar gaat vuil in zitten.
Kijk jij soms naar the OCC.