Grtz Dirk

, alleen da we toen lang op onze spaghetti hebben moeten wachten.
 , alleen da we toen lang op onze spaghetti hebben moeten wachten.  

Da was op zo'n kronkelwegje wat we 2 maal gedaan hebben omdat delriva zijn gps ons heen en weer stuurde. Wou hem volgen, maar zette de bocht verkeerd aan en kreeg overstuur. Ging allemaal te snel om te kunnen reageren, dus kon nie anders dan de gracht mee te nemen.airwolf schreef:oei dan heb ik me ook vergist!
waar heb jij dan in de gracht gestoken want daar weet ik toch niks van zenne?
 Was al bij al nie erg, alleen geluk dat dat nie gebeurt is op die baantjes met die lage kasseien-muurtjes. Dan had ge de brokken wel zien vliegen.
 Was al bij al nie erg, alleen geluk dat dat nie gebeurt is op die baantjes met die lage kasseien-muurtjes. Dan had ge de brokken wel zien vliegen. 
   .De eerst volgende 5 bochten was het toch iets minder snel dacht ik ,he Thierry

Ja en dan maar lachen bij mij, daar wist ik niks (meer) vanden dj schreef:Ja op een bepaald moment ,net na de laatste stop,had Dazoe toch ook ff geluk dat hij die betonnen muurtjes niet heeft geraakt

Maarja ,ik zal maar zwijgen want ik had ook bijna kennis gemaakt met Delriva zijn poepke

Grtz Dirk

. Met wat geluk zijn de stukken morgen in de winkel, zoniet zal het voor volgende week zijn
 . Met wat geluk zijn de stukken morgen in de winkel, zoniet zal het voor volgende week zijn  .
 .  .
  .

en veel op geleerd
  en veel op geleerd