Mijn Raptor 700 SE... Raptor'ke
Om toch even off-topic te blijven gaan,
ik ben persoonlijk ook meer voorstander van de spil-veertjes
er tussenuit te laten dan naden bij te lassen of blokjes bij te zetten.
De positie van de veerpoot verandert niet waardoor ze beter hun werk kunnen doen.
Het enigste waar men op moet letten is dat men hem met zijn voorwielen op de grond houdt.
Greetz,
D.
ik ben persoonlijk ook meer voorstander van de spil-veertjes
er tussenuit te laten dan naden bij te lassen of blokjes bij te zetten.
De positie van de veerpoot verandert niet waardoor ze beter hun werk kunnen doen.
Het enigste waar men op moet letten is dat men hem met zijn voorwielen op de grond houdt.
Greetz,
D.
Iedereen heeft er zijn gedacht over maar lasnaden heb ik nog ni zien scheuren hoor, als het goed gedaan is tenminste. Zou er misschien geen ton (1000kg) aanhangen aan die veerpoten maar voor het gebruik bij ons zie ik daar de eerste 20 jaar niks aan voorkomen.
Zoals gezegd iedereen heeft zijn eigen mening, ik hou het bij de mijne
DBM PERFORMANCE
Ik had het ook niet zozeer op de lasnaden hé,Turboy6 schreef:Iedereen heeft er zijn gedacht over maar lasnaden heb ik nog ni zien scheuren hoor, als het goed gedaan is tenminste. Zou er misschien geen ton (1000kg) aanhangen aan die veerpoten maar voor het gebruik bij ons zie ik daar de eerste 20 jaar niks aan voorkomen.
meer op de positie van de veerpoten.
Er heeft tot nu toe nog niemand iets voorgehad bij geen van beide systemen,
dus tot heden gaan ze alletwee.
Greetz,
D.
Ey Mika,
Heb er geen idee van wat hij me gaat koste Menne kameraad was gistere na daar geweest en heeft em voor mij besteld.
Normaal volgens de website 159,20€ samen met al zijn onderdelen zat hij aan de 20% korting
Zal zeker foto's poste as hij erop staat en je late wete wat de rekening ervan geworde is
Die Raptor van jou is trouwens ook een knappe verschijning é
Grtz...
Heb er geen idee van wat hij me gaat koste Menne kameraad was gistere na daar geweest en heeft em voor mij besteld.
Normaal volgens de website 159,20€ samen met al zijn onderdelen zat hij aan de 20% korting
Zal zeker foto's poste as hij erop staat en je late wete wat de rekening ervan geworde is
Die Raptor van jou is trouwens ook een knappe verschijning é
Grtz...
Yamaha Raptor 700 Special Edition
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !