ge moet is lezen wat er onder spam staat al de kritiek,supergoe
heb spijt dat ik maar 500karakters mag typen.
filmpje mag dan weer als grap bedoeld zijn,maar toont wel weer een de werkelijke gedachtengang van die soort.
enkele reply's die ik goed vind
NYCMaffia
Overdag en snachts zijn het criminelen, maar als die doorgefokte moslims savonds hun bed inkruipen proppen ze miniatuur beeldje van Allah in hun holletje en roepen Allah akbar!
lilshine015
jouw kankevader hoeresoon
NYCMaffia
Och mijn god hoelang heb je gedaan om die zin te typen allochtoon? Voordat ik je dadelijk met de koran een draai om je oren geef snotneus.
lilshine015
kom maar waar woon juh ik kom je afmake
youtube is zo leuk sinds ik het ontdekt heb
greetz
die mannen doen steeds alsof ze onderdrukt worden nog erger dan de slaven in den tijd van mozes.
Als ze al eens beginnen met normaal te doen, tegoei leren praten en schrijven en een job uitoefenen ipv op straat rond te hangen zouden ze de maatschappij al een plezier doen.
John Beton , k had het niet beter kunnen verwoorden ben gene racist , maar dat ze hele tijd gaan staken omdat iets hun niet aanstaat .. als ze het niet goed vinden gaan ze maar terug daar hoeven ze niet te staken en die zeik van wij gene hoofddoek gij gene kerstboom slaat al helemaal nerges op.. als wij in Turkije op vakantie zijn gaan we toch ook niet alles afbreken en zeiken dat we gediscrimineerd worden omdat we een andere kleur hebben..
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
iedereen zegt ben geen racist maar als je 5 minuten na denkt en naar al die rommel kijkt van hun word je het wel
wat die moslims alemaal doen zijn gewoon stome mensen.
ik ben geen racist, als een marokaan,of laat het ons zeggen moslim me aanspreekt op een normale verstaanbare respectvolle manier,zal ik hetzelfde doen met hem. bij geen enkel ander volk heb je problemen (buiten zigeuners) Ik woon in de rand rond brussel en kom dagelijks in contact met andere nationaliteiten, heb zelden problemen,maar als er problemen zijn zijn het altijd met dezelfde.
soms ga ik wat klussen met men vader, appartemetjes opknappen enzo, maar hetgene waar je niet binnenwil, of een sterke maag voor nodig hebt zijn spijtig genoeg meestal huizen waar moslim's hebben ingewoond. (negers kunnen ook heel vuil doen,maar dat komt door hun wc gewoonten, liever in een hoekje van het huis gaan als op de wc gaan zitten en dergelijke) moslims is puur door hun nonchalante gedrag.
schapen slachten tijdens hun offer feest (ok,ik slacht ook soms maar dan gooien we de overschotten op de mesthoop of steken we het in een diepe put zodat andere dieren er niet aan kunnen) en dan alles proberen door de toilet te spoelen of in de badkuip,zie je het resultaat... alles vol bloed alles verstopt en die blijven heel nonchalant zo in dat appartementje leven tot ze er uit gaan en dan kan jij de boel opkuisen.
volgens mij zijn ze te dom om te functioneren als een maatschappij zoals deze. de enkelingen die werken,werken steeds in makkelijkere jobs en dit komt zeker niet om hun afkomst hoor.
In een geloof waar je geestelijken je zeggen dat als je vrouw ongesteld is je een schaap mag neuken en waar de vrouw compleet moet gesluierd zijn terwijl zij naar de hoeren lopen (of op het schapenveld) daar kan niet veel goeds van komen.
Nu ga ik wel de opmerking maken,dat ik wel moslims ken,die zich aan onze samenleving hebben aangepast,maar toch hun geloof beleiden en met vrij hoge functies. Een hoofddoek is niet enkel zo een kap met zo een netje voor waar je kan door kijken, maar kan een doekje zijn die in het haar gewikkeld is zodat je precies een grote diadeem in je haar hebt en is goedgekeurd voor hun geloof.
Maarnee,zij willen nog steeds extreem doen
klein kinderen laat je geen extreme films zien omdat ze er dingen gaan proberen uit nadoen. Nu bij moslims heb ik de neiging dat ze ook zo zijn. die denken allemaal dat ze in de ghetto van new york leven.
je hoort hun altijd maar klagen over hun harde leven en dergelijke,zie je in dat filmpje ook, mijn mening daarover is dat er van al die dat da zeggen nog genen ene een blaar op zen hand heeft van een schop vast te nemen.
Ik hoor veel gebrul van hun, maar me dunct dat het veel minder is als ze naar hun landje gaan. daar gelden blijkbaar andere leefregels, ik bouw ook geen kerk in maroko tenzij ik dood wil natuurlijk. Zo hadden we vroeger moeten reageren op hun moskees, nu lopen ze over onze kop.
ik kan zo nog uren en uren doorgaan zonder hun te beledigen maar enkel feiten op te sommen.
als zij ons beledigen mogen we niets terugzeggen want wij zijn de racisten, terwijlm zij de racisten in ons land zijn. Hun barbaars gedrag hangt me de keel uit, zo simpel is het.
geld verdienen doe je niet door op een uitkering te leven,te bedelen of iemand te bestelen, als je rijk wil worden zul je moeten werken... stelen mag je enkel en aleen doen als je geen eten kan kopen,maaar dan mag je ook aleen maar eten stelen (staat ergens in de bijbel ,maar ook in de koran)
dus we kunnen nog uren doorgaan,maar gaan er bij stoppen=> de lichtjes in de kerstboom branden en het eindejaarsmaal is bijna klaar en de plicht van familiebezoek roept.
dus iedereen een prettig eindejaar en tot in 2008
greetz Robby
banshee rijder #222 schreef:gelukkig woont dat K*T volk aan de andere kant van eindhoven en niet bij mij in de buurt
ze zetten eindhoven gewoon voor schut vuile K U T marokanen stelletje baviaanen dat het zijn
nouw jij bent echt kwaat haha stel je voor ,ik heb de heleklas daar mee vol zitten das pas erg
ze denken dat ze wat waard zijn bij mij hoeft dat niemand voor de deur te doen , die vliegt dan met stoel en al de trappen af , zoon lekker dikken , grooten stenen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
robby weer een pracht van een speech
zalig om te lezen gewoon
maar idd ivm werken heb ik ook zo genoeg verhalen van mannen die bij men vorige baas kwamen "werken"
waren na 2uur al aan het aftellen naar de dag dat ze hun c4 krijgen zodat ze terug kunnen gaan doppen ...
als je daartegen bv turken zet dat is dag en nacht verschil .
verschillende klanten van ons waren turken en kan je geen woord slecht over vertellen buiten het feit dat ze héél opdringerig zijn en om de minuut proberen af te pingelen
maar zo propere mensen , exact in betalingen , vriendelijk tot en met en zelfs zei zeggen exact hetzelfde als wij over die mannen .
anyway kan er over blijven zeveren maar... filmpje spreekt boekdelen