kopen jullie vuurwerk ?
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
ik zie de foto , ik gaa samen met iemant anders carbiet af steken , in zoon ton , gaa het filmen ! had mij net gevraagt , ik geef niks uit moest alleen helpen

Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

is het carbiet of termiet ? als het termiet is , tga proper zijn , dat smelt zelfs door 10cm dikstaalbarossa chetaa schreef:ik zie de foto , ik gaa samen met iemant anders carbiet af steken , in zoon ton , gaa het filmen ! had mij net gevraagt , ik geef niks uit moest alleen helpen![]()
da wil ik wel zien dan , filmen maar
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer
;), maar dan zonder sirene 
Nee geen vuurwerk voor mij.
Ik vind het soms mooi maar het is hier al erg genoeg met al die knallers in de lucht met nieuwjaar.
Ik zal men hond wel in bedwang houden en zoals elk jaar wel gaan zoeken naar een paar wegelopen sukkelaars.
Die te erg verschoten zijn en dit niet begrijpen en niet goed vastzaten.
Ik vind het soms mooi maar het is hier al erg genoeg met al die knallers in de lucht met nieuwjaar.
Ik zal men hond wel in bedwang houden en zoals elk jaar wel gaan zoeken naar een paar wegelopen sukkelaars.
Die te erg verschoten zijn en dit niet begrijpen en niet goed vastzaten.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
nee carbietcoolboyke schreef:is het carbiet of termiet ? als het termiet is , tga proper zijn , dat smelt zelfs door 10cm dikstaalbarossa chetaa schreef:ik zie de foto , ik gaa samen met iemant anders carbiet af steken , in zoon ton , gaa het filmen ! had mij net gevraagt , ik geef niks uit moest alleen helpen![]()
![]()
![]()
da wil ik wel zien dan , filmen maar
( trouwens het geluid dat dat ding maakt , kan zijn dat de camera kapot gaat
trouwen wij hebben van zoon exstra ruiten dat je geen auto's hoord (zoon 5 cm dik ) die knal gaat er vol door heen , we hebben 3 oor kleppen op haha
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

kep me flink kunnen uitleven
en ik heb me een paar knallen gehoort
en een verder in de straat had van die bollen vuurwerk wat je in een buis stopt aansteekt, 2x een dikke knal( 1 keer afgevuurd andere keer n de lucht ) en dat waren van die mooie dikke palmen
en ben nog met alle vingers terug na binnen gegaan
en ik heb me een paar knallen gehoort
en een verder in de straat had van die bollen vuurwerk wat je in een buis stopt aansteekt, 2x een dikke knal( 1 keer afgevuurd andere keer n de lucht ) en dat waren van die mooie dikke palmen
en ben nog met alle vingers terug na binnen gegaan