Goes 300s ?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Ik weet niet of het allemaal klopt wat hier gezegd word.
Een Yamaha DT 50 (schakel dus) onbegrenst gaat sneller dan een Yamaha Slider 50 (Automaar) onbegrenst in optrekken en top. Maar kan dit niet zo zijn dat het is omdat het een heel ander blok is?
Of dit nu met KFX en RAPTOR ook zo is, is er iemand hier die het getest heeft?
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

maakt ni uit schakel of autoaat maar als je en autoaat perfect kan afstelen kan hij beter lopen dan en schakel :afgestudeerd:

(het gaat hier niet over amateur werk hehe de vario en koppeling en poulie moet perfecte gewicht en perfecte kracht hebben en als dat alemaal samen perfect is :p dan is het beter dan schakel maar schakel is zuiniger bij en autoaat loopt de motor konstand op vole toeren bij schakel niet :mrgreen:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Seppe en Kurt
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Seppe en Kurt »

Dat heb ik gekregen van waar ik die quad zou willen kopen, heb hem het ene en andere gevraagd.

Volgens ik mij herinner was dit de eerste maal dat jullie een quad zouden aanschaffen. Dan is het inderdaad niet makkelijk om een keuze te maken. Iedereen zal vanuit zijn standpunt u proberen te adviseren. Onthou dat dit dan wel hún standpunt is!
Hét belangrijkste is wat jullie van de quad zullen verwachten. Waarvoor en hoe zal de quad gebruikt worden? Moet de quad uitgerust zijn voor 2 personen? enz. ... . Het is inderdaad zo dat een automatische quad minder snel zal rijden dan een quad met versnellingen en dezelfde cilinderinhoud.
Aangezien het merk Goes inderdaad redelijk jong is zullen weinig mensen dit kennen maar ik ben ervan overtuigt dat dit in de toekomst snel zal veranderen.
De quads van Goes zijn in geen geval te vergelijken met de kwaliteit van Chinese toestellen! De betrouwbaarheid leunt eerder aan bij de Japanse ATV's met toch een aantal praktische voordelen:
Alle quads van Goes worden verkocht met een Europese keuring én mogen bereden worden met 2 personen (dus ook buiten de landsgrenzen!)
Alle wettelijke toebehoren (km-teller, verlichting, pinkers, ...) zijn af-fabriek gemonteerd (veel minder electr. problemen zoals bij de Japanse quads)
Er is twee jaar garantie op alle quads van Goes (Yamah geeft bvb slechts één jaar garantie op zijn quads; garantie geld niet bij competie-gebruik, wat trouwens bij geen enkel merk het geval is)
Een zéér goede verhouding prijs/kwaliteit! (kwalitatief zijn deze ATV's eerder te vergelijken met bvb Yamaha of Suzuki, en niet met bvb Polaris die dan toch ook qua prijs een héél stuk hoger zit)
Een testrit is eventueel te regelen. Bedenk wel dit ook nog geen garantie biedt tot de perfekte aankoop aangezien u tot op heden geen vergelijkingspunten hebt. Zelf zo'n 300cc zal u snel het gevoel geven van veel power. Ik probeer in ieder geval u een zo goed mogelijk advies te geven om te vermijden dat u een verkeerde aankoop zou doen. Het is inderdaad niet hetzelfde als een broodje gaan kopen bij de bakker hé! Spring gerust nog eens binnen.

dus denk dat een goes 300s kopen toch niet zo slecht zal zijn e :?
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ik heb er nog niet mee gereden, maar wel al een paar reviews van gelezen, en volgens mij een goede quad voor de prijs die je eraan moet betalen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Seppe en Kurt
Toeschouwer
Toeschouwer

zou je eens een paar revieuws kunnen doorsturen aub merci
dat heb ik gekregen van magazine motorwereld
de kwaliteit van de Goes quads is in verhouding met de prijs zeer goed. is gelinkt aan bombardier quads en die zijn uitstekend.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

hier kun je info vinden en zelfs quads vergelijken, t'is wel in het frans :roll:

http://www.quad-infos.com/

En in activ quad magazine van sept. - Okt staat er ook een test van de GOES 300 utility & cross versie.

En zoek een beetje op het net en dan zul je wel wat meer info vinden :wink:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Seppe en Kurt
Toeschouwer
Toeschouwer

hey

ik heb al een paar keer gekeken op net :D
maar die test in activ quad magazine van sept. - Okt vind ik nergens terug :(
kan er eens iemand die link doorsturen van die test enz, aub merci :knikduim:

grts
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Active quad magazine staat niet on-line, die zul je ergens moeten gaan kopen of via hun website bestellen.

Ga anders eens bij philco (http://www.philconv.com/philconv-nl/index.html) een testrit gaan doen .. dan weet je dadelijk zelf hoe het voelt om ermee te rijden.
Plaats reactie