Vervangen van roullementen v/d achteras; hoe?! RAPTOR 660

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

@ Hanzie

Moest hem normaal vorige week hebben maar Suzuki is nog aan het worstelen met hun C.O.C. EEC certificate of conformity denk ik :cry:

Je weet hoe dat gaat hé administratie op het ministerie, is het vandaag niet dan is het voor morgen hé.

Ze zeggen geduld is een mooie deugd awel ik hoop het dat het mooie deugd wordt :D

Is nu al 4 maand geleden dat ik nog een motor tussen mijn benen heb gehad, ik hoop dat ik het nog niet ben verleerd :P

@ sdsracer

stichelmayer in ninove heeft een goede reputatie. Als we beide onze quad hebben moeten we zeker eens afspreken om eens te gaan sjeezen.

Ne maat van mij rijdt ook met nen Blaster (komt trouwens van bij SDS)
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Heb bij stichelmayer men stage gedaan, weet er alles van nu van cilinders en zuigers en kleppen. Heb daar veel geleerd. Ken je Yvan niet? Rijdt ook enduro, met een yamaha wr426.
greetz
Ad
Quadrider
Quadrider

werkplaatsboek

Bericht door Ad »

zeg FRé, dat werkplaatsboek is dat in nederlands?? ik vind dit niet terug op de site!
Heeft dit iemand soms? Of waar kan ik dit vinden?
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

nee das in het Engels.
Ik heb het op die website gevonden, maar blijkbaar staat dat er nu niet meer op. Neemt niet weg dat velen oa ik het handboek op hun harde schijf hebben staan, dus via msn of zo kan je dit ook krijgen. Moesten we hier nu niet aan de uploadlimiet zitten dan zou ik het naar jou opsturen, maar helaas. Mss is er een goeie ziel die het naar jou wil opsturen?
White LTZ-450 - powered by MSD -
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Fré schreef:nee das in het Engels.
Ik heb het op die website gevonden, maar blijkbaar staat dat er nu niet meer op. Neemt niet weg dat velen oa ik het handboek op hun harde schijf hebben staan, dus via msn of zo kan je dit ook krijgen. Moesten we hier nu niet aan de uploadlimiet zitten dan zou ik het naar jou opsturen, maar helaas. Mss is er een goeie ziel die het naar jou wil opsturen?
Goede ziel wie riep mij hier :lol:

Ad laat iets weten op MSN dan stuur ik het jouw met plezier door
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

hey bartie, wil je dat even naar me ook doorsturen ? :D van model 2004,
int nederlands zal er ni veel van te vinden zijn zeker ? tot dan , :wink:
Ad
Quadrider
Quadrider

zie mail

Bericht door Ad »

bartie, ik heb je just gemaild voor die handleiding !

alvast bedankt.
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

White LTZ-450 - powered by MSD -
Ad
Quadrider
Quadrider

Alles picobelllo

Bericht door Ad »

Zozo het is er van gekomen, eindelijk heb ik de tijd gevonden om alles uit elkaar te krijgen(met de nodige moeite!!!) en nu sinds vandaag terug alles in elkaar te steken.
Niet moeilijk maar verdomd sleuren en wringen! Versta niet hoe het mogelijk is dat op die tijd alles zo kan vast komen(1.5j). We hebben nu alles goe ingevet en proper gemaakt tegelijkertijd, infeite niet slecht.

Ik kan iedereen aanraden, als je iets in tweedehands koopt van een grondige keuring te doen op alles(ik doe dit steevast als ik iets koop) en hierdoor kan jeje op termijn veel geld uitsparen!!
Ik ben nu alvast zeker dat ik meer dan 120€ bespaard heb! Alles lekker inorde voor 42€ aan roulementen inclusief dichtingen.

Indien iemand hierover vragen heeft mag je me steeds mailen, ad24@pandora.be

Nog niemand geen setje banden met velgen te koop?!
Plaats reactie