Krassen (snik)
Krassen (snik)
Ik ben voor het eerst met mijn nieuwe Wolverine en mijn Sidi Vortrex laarzen gaan crossen, het ging super ondanks dat ik m nog moest inrijden.
Maar helaas zag ik tijdens het schoonmaken veel krassen zitten.
Kan iemand mij helpen, ik weet niet wat ik hieraan kan doen, en ik wil wel graag met crosslaarzen blijven crossen?
Maar helaas zag ik tijdens het schoonmaken veel krassen zitten.
Kan iemand mij helpen, ik weet niet wat ik hieraan kan doen, en ik wil wel graag met crosslaarzen blijven crossen?
-
- Quadracer
heb ik ook voor bij men ltz,plastik en kader zijn goe gekrast en heb helaas nog geen oplossing gevonde
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Contacteer:
een of andere sticker (iets in de aard van bv. de grip op een skateboard.) maar dan minder grof.
of een dikke zelfklevende plastic kope.
en voor je kader bestaan er frame guards ( bij ltz dan) bij wolverine niet nodig
als je de krassen er nu wil uit krijgen is er een reparatie kit voor te verkrijgen. staat hier ergens op het forum.
of een dikke zelfklevende plastic kope.
en voor je kader bestaan er frame guards ( bij ltz dan) bij wolverine niet nodig
als je de krassen er nu wil uit krijgen is er een reparatie kit voor te verkrijgen. staat hier ergens op het forum.
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Vanaf de eerste dag een setje andere plastic opzetten en je originele aan de kant houden zodat die proper blijft is ook een oplossing.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Easy Quadrider
Ik vervang die af & toe als het te erg wordt, zo blijft de kap tenminste een beetje mooi als je hem wil verkopen.rappy 700 rijder schreef: als je er een sticker over gaat plakken dan zal de sticker weer bekrast raken
Een DFR grip-it-kit voor de op de achterspatborden werkt ook & daar komen geen krassen in.
-
- Quadracer
kan je eiglek niveel an doen, ik en nog andere hebben ondertussen al het nadeel dat ze wrss nooit nog een volledig stickerset op hun quad geplakt krijgen wat ik ook wel spijtig vind gewoonweg omdattet nerges meer blijft plakken op die plaatsen
langst de andere kant ga ik binnenkort gewoon van die 'frameguards' kopen
denk wel dak beter ben dak mij kader dan terug efkes n laagje verf overleg da et nie roest iemand een idee van de juiste kleur?
langst de andere kant ga ik binnenkort gewoon van die 'frameguards' kopen
denk wel dak beter ben dak mij kader dan terug efkes n laagje verf overleg da et nie roest iemand een idee van de juiste kleur?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Toeschouwer
krassen
hallo
voor zulke krassen gebruik ik glitter spray.
dat is een product van denicol.het is echt een wondermiddel.
gekocht bij deliege.
voor zulke krassen gebruik ik glitter spray.
dat is een product van denicol.het is echt een wondermiddel.
gekocht bij deliege.