Yamaha Blaster
-
- Quadfanaat
- Berichten: 54
- Lid geworden op: za 05 jan, 2008 17:02
- Locatie: Regio Emmen
Yamaha Blaster
Ik wil mijn blaster eigenlijk een beetje kietelen :
setup nu :
alles standaart op een twin air Filter Element ná
nu zat ik te denken aan :
Standaart cilinder Tunen
Mikuni 29mm ipv 26mm ( of kan het nog groter ? )
doma of rino Uitlaat
V-force membraan ?
als het kan een twin air schuimfilter
is dit redelijk ( heb er niet zo veel verstand van ik kom namelijk uit de scooterwereld )
Groeten
Henk Jan
setup nu :
alles standaart op een twin air Filter Element ná
nu zat ik te denken aan :
Standaart cilinder Tunen
Mikuni 29mm ipv 26mm ( of kan het nog groter ? )
doma of rino Uitlaat
V-force membraan ?
als het kan een twin air schuimfilter
is dit redelijk ( heb er niet zo veel verstand van ik kom namelijk uit de scooterwereld )
Groeten
Henk Jan
how do dust taste ?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
- Berichten: 54
- Lid geworden op: za 05 jan, 2008 17:02
- Locatie: Regio Emmen
Juiste jeting ?
en kan er een schuimfilter op of moet ik die grote koelkast die ik nu heb er op houden ?
is er een groot verschil daartussen ( die schuim en koelkast ? )
en ga ik die uitlaat + carb + filter + cilinder +membraan toch wel merken in me top speed en acceleratie ?
en wat kan ik verder nog veranderen ?
Groeten Henk Jan
en kan er een schuimfilter op of moet ik die grote koelkast die ik nu heb er op houden ?
is er een groot verschil daartussen ( die schuim en koelkast ? )
en ga ik die uitlaat + carb + filter + cilinder +membraan toch wel merken in me top speed en acceleratie ?
en wat kan ik verder nog veranderen ?
Groeten Henk Jan
how do dust taste ?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
- Berichten: 54
- Lid geworden op: za 05 jan, 2008 17:02
- Locatie: Regio Emmen
Als je het over de deksel verwijderen hebt dan heeft dit zeker gevolgen.FrenchKissBlaster schreef:heeft een open luchtfilter nog verdere gevolgen ?
is het wel aan te raden ?
groeten
- Je moet je quad opnieuw afstellen.
- Als hij goed afgesteld is trekt hij beter op.
Maar als je veel in de modder rijd zou ik het niet doen, omdat je filter dan meteen smerig is
Re: Yamaha Blaster
Ja dit is zeker al een goed beginFrenchKissBlaster schreef:Ik wil mijn blaster eigenlijk een beetje kietelen :
setup nu :
alles standaart op een twin air Filter Element ná
nu zat ik te denken aan :
Standaart cilinder Tunen
Mikuni 29mm ipv 26mm ( of kan het nog groter ? )
doma of rino Uitlaat
V-force membraan ?
als het kan een twin air schuimfilter
is dit redelijk ( heb er niet zo veel verstand van ik kom namelijk uit de scooterwereld )
Groeten
Henk Jan
Ik reed enkel met de deksel van mijn luchtfilterbak af op de straat, nooit voor te crossen.
Zoals al gezegd, u carburator zeker goed afstellen
-
- Quadracer
- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:
je kan beter nog groter gaan in carbu ik heb en 32 steken met en vanhasselt uitlaat , airsal cilinder 200 cc 10 spoelporten , v-force 3 kleppen
ik heb ook open deksel en twin air shuimfilter
ik zit nu bij de prestaties van en ltz-kfx 400
maar niet vergeten als je en 32 carbu steekt dat je spruitstuk groter moet gemaakt worden
ik heb ook open deksel en twin air shuimfilter
ik zit nu bij de prestaties van en ltz-kfx 400
maar niet vergeten als je en 32 carbu steekt dat je spruitstuk groter moet gemaakt worden
2-takt zal altijd het beste blijven
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
ik had Vanhasselt uitlaat en geboorde cilinder een een twin air 'schuimfilter' en ging al redelijk goed moet ik zeggen maar is het voor straatgebruik of te crossen ? als je dan filterdeksel eraf wilt zou ik toch een outerwear ofzo erop zetten , dat is een soort zeil dat je erover kan doen zodat het vuil er beetje uit blijft
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
- Berichten: 54
- Lid geworden op: za 05 jan, 2008 17:02
- Locatie: Regio Emmen
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Er bestaat toch ook een k&n luchtfilter voor blaster ? Kan je kopen bij quadperformance. Geeft zo'n k&n luchtfilter niet meer lucht dan een twin-air ?Ralph schreef:Er is geen ander filter voor de Blaster. Dus het enige wat je kan doen is het originele filter vervangen voor een Twin Air filter wat er op de kleur na exact hetzelfde uit ziet.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
- raptor350
- Quadracer
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
OkRalph schreef:Nee zit geen merkbaar verschil tussen.
Maar wat is dan het verschil tussen bijvoorbeeld deze k&n luchtfilter en die dat ze gebruiken bij de dynojetkit stage 2 ( toch ook k&n luchtfilters ) voor meer lucht , dus meer vermogen.
Zijn dan andere soort van k&n ?
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !