Geen Dakarrally in 2008?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
na globale paranoia, na de hoofddoeken, na het vuurwerk, na het varkensvleesloze menu op de scholen, flikken die mosselims het weer om ons iets af te pakken
van mijn part mogen ze de kraan van alle ontwikkelingssteun en geld van de VN,EU en de Wereldbank
dichtdraaien, als ze ons niet aanvaarden dan moeten ze ons geld en onze hulp ook maar laten liggen...
ze lopen verd... al 500j achter en beetje bij beetje (in naam van "tolerantie en multikul-tuur") dwingen ze ons van onze eigenheid af te stappen..
spijtig voor die 5 goeie op de 1000 maar das voor mijn part collateral damage !
omeletten bakken zonder eiers te breken gaat niet !
moge de rede overwinnen
van mijn part mogen ze de kraan van alle ontwikkelingssteun en geld van de VN,EU en de Wereldbank
dichtdraaien, als ze ons niet aanvaarden dan moeten ze ons geld en onze hulp ook maar laten liggen...
ze lopen verd... al 500j achter en beetje bij beetje (in naam van "tolerantie en multikul-tuur") dwingen ze ons van onze eigenheid af te stappen..
spijtig voor die 5 goeie op de 1000 maar das voor mijn part collateral damage !
omeletten bakken zonder eiers te breken gaat niet !
moge de rede overwinnen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Tis WEER toegeven aan terrorisme. Volgend jaar betwijfel ik zelfs of we wel in dakar komen, of zijn er dan geen terroristen meer ( een grote wens )
Let maar op, nu gaan die gasten nog meer verzieken , Tour de France, Voetbal, en meerdere grote evenementen. Leve de godsdiensten ( Ahum )
Maar heel erg zonde voor de teams, en alle fans hier.
Erik,
Let maar op, nu gaan die gasten nog meer verzieken , Tour de France, Voetbal, en meerdere grote evenementen. Leve de godsdiensten ( Ahum )
Maar heel erg zonde voor de teams, en alle fans hier.
Erik,
One life-Live it !
-
- Quadracer
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadrider
ben het ook eens met brutus.maar ff wat anders.die toeristen zijn in december al vermoord(weet niet welke datum)had de organisatie hier niet eerder rekening mee kunnen houden en een andere routte kunnen kiezen.weet dat het veel werk is.maar bedenk eens hoelang de teams hier allemaal mee bezig zijn geweest en hoeveel geld het heeft gekost.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
- Easy Quadrider
Nogmaals het bewijst dat ons leven geleid wordt door de Islam!
Spijtig dat de politiekers en meer dan de helft van de bevolking het niet inziet.
Laat ons ons verder weg steken en dat komt allemaal dik in orde.
Binnenkort is België aan de beurt en dan gaan ze misschien wakker worden, nadat er veel slachtoffers gevallen zijn ( zoals altijd)
Spijtig voor de deelnemers, sponsor en organisator.
Spijtig dat de politiekers en meer dan de helft van de bevolking het niet inziet.
Laat ons ons verder weg steken en dat komt allemaal dik in orde.
Binnenkort is België aan de beurt en dan gaan ze misschien wakker worden, nadat er veel slachtoffers gevallen zijn ( zoals altijd)
Spijtig voor de deelnemers, sponsor en organisator.
Het aflassen op zich kan ik me iets van voorstellen, maar de moorden zijn op de 28ste gebeurd.
waarom wachten met afblazen tot 1 dag tevoren?... had een hoop kosten gescheeld als ze 5 dagen eerder het bekend hadden gemaakt toen waren de meeste deelnemers nog thuis.
De gevolgen zijn niet te overzien, voor zowel deelnemers alsmede de organisatie.
mensen gaan nu wel 3 keer nadenken voor ze de serieuze uitgaven gaan doen die een deelname aan dakar nu eenmaal kosten.
Alle prive teams ,man,man wat zullen die mensen teleurgesteld zijn.de fabrieksteams ben ik niet zo bang voor die komen volgend jaar weer.maar ben bang dat er minder prive inschrijvingen zullen zijn voor 2009.
het is van mij ook een "droom"om eens mee te doen.
waarom wachten met afblazen tot 1 dag tevoren?... had een hoop kosten gescheeld als ze 5 dagen eerder het bekend hadden gemaakt toen waren de meeste deelnemers nog thuis.
De gevolgen zijn niet te overzien, voor zowel deelnemers alsmede de organisatie.
mensen gaan nu wel 3 keer nadenken voor ze de serieuze uitgaven gaan doen die een deelname aan dakar nu eenmaal kosten.
Alle prive teams ,man,man wat zullen die mensen teleurgesteld zijn.de fabrieksteams ben ik niet zo bang voor die komen volgend jaar weer.maar ben bang dat er minder prive inschrijvingen zullen zijn voor 2009.
het is van mij ook een "droom"om eens mee te doen.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer: