ferm reclammeke
ferm reclammeke
‰ Quadracing Team
-
z400_racer
- Quadracer

werk ni bij mij 
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
z400_racer
- Quadracer

NU WEL
idd zeer tof/mooi filmke
idd zeer tof/mooi filmke
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
- jantje raptor
- Quadfanaat

-
ProBlaster
- Quadracer

- Contacteer:
-
Blaster-boy
- Quadracer

komt rond februari uit
denk met de krokus vakantie ongeveer
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
z400_racer
- Quadracer

download je met µtorrent,bittorrent of iets in die aard?
kan ik hem ook downloade
kan ik hem ook downloade
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
Jij bent de vorige versie nog aan't afhalen denk ik 'unleased'... "Untamed" is nog niet uit voor PC, en ik zie dat er zelfs nergens tussen staan dat 't voor de PC uitkomt...LeOke schreef:is uit, ben het ondertussen al aant downen voor de pcjantje raptor schreef:weet er toevallig ook iemand wanneer dit spel uitkomt op playstation?
Nieuws | 9 juli 2007 - THQ heeft vandaag MX vs ATV Untamed aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS, PlayStation 2 en PlayStation Portable.
AlfA schreef:Jij bent de vorige versie nog aan't afhalen denk ik 'unleased'... "Untamed" is nog niet uit voor PC, en ik zie dat er zelfs nergens tussen staan dat 't voor de PC uitkomt...LeOke schreef:is uit, ben het ondertussen al aant downen voor de pcjantje raptor schreef:weet er toevallig ook iemand wanneer dit spel uitkomt op playstation?Nieuws | 9 juli 2007 - THQ heeft vandaag MX vs ATV Untamed aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS, PlayStation 2 en PlayStation Portable.
EDIT : Het spel komt er dus NIET voor de PC, zoals ik op meerdere sites lees, en voor de consoles komt het uit op 7 maart.