Westdorpe 7 en 14 oktober 2007
Westdorpe 7 en 14 oktober 2007
Ik moet het nieuwe jaar al beginnen met slechte punten .
Het was beloofd om het er tegen het einde van't jaar erop te zetten, maar dat is mislukt.
Het filmpje is van westdorpe 7 en 14 oktober. Dj Fidel, bansheerijder222 en nog enkele andere forumleden waren van de party.
Waren leuke zondagen ook omdat het weer dik meezat .
We hebben ons goed geamuseerd en 'k heb mooie beelden kunnen verzamelen.
Nu begin ik aan "best of 2007" en "Bloopers 2007"
Liedje: Queens Of The Stone Age:You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire
http://media.putfile.com/Peet107--Westdorpe-
Het was beloofd om het er tegen het einde van't jaar erop te zetten, maar dat is mislukt.
Het filmpje is van westdorpe 7 en 14 oktober. Dj Fidel, bansheerijder222 en nog enkele andere forumleden waren van de party.
Waren leuke zondagen ook omdat het weer dik meezat .
We hebben ons goed geamuseerd en 'k heb mooie beelden kunnen verzamelen.
Nu begin ik aan "best of 2007" en "Bloopers 2007"
Liedje: Queens Of The Stone Age:You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire
http://media.putfile.com/Peet107--Westdorpe-
‰ Quadracing Team
-
- Toeschouwer
Hij reed vroeger ook met een R700. (http://www.putfile.com/jrbel/media => Quad Racing Team Jo,Quadracing Team Westdorpe Part III,Birthday Party Filip Westdorpe,Quadracing Team Best Of 2006)trucker choco schreef:vettttttttt
ik denk dat ve daar ook eens gaan rije ziet er zich een mooi parcoer uit
Dan heb je al een idee wat je te wachten staat
‰ Quadracing Team
-
- Quadracer
vet filmpje
dringend tijd dak r ook is ga
dringend tijd dak r ook is ga
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Der is eene mooie blooper van peet107 ... Hij keek wat te neig naar wat er naast het parcour stond
En ge weet het voor de release é Andries
Dit is echt wel de styl dat ik wil voor de DVD. Filmen en monteren zit al redelijk snor. Nu nog de rijders en de muziek.
@ Pierre: Hoe bedoel je Wat hebben jullie dan zo speciaal gedaan?
En ge weet het voor de release é Andries
Dit is echt wel de styl dat ik wil voor de DVD. Filmen en monteren zit al redelijk snor. Nu nog de rijders en de muziek.
@ Pierre: Hoe bedoel je Wat hebben jullie dan zo speciaal gedaan?
‰ Quadracing Team
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Echt mijn complimenten voor de montage! Perfecte mix van beeld en geluid. Het loopt ook goed in elkaar over! Toppertje!
Wat ik soms wel irri vind is het lint van de afzetting door het beeld heen. Wat je ook kan doen (doe ik weleens met fotografie) lager dan het lint gaan zitten op je hurken.
Heb ook eens liggen tegen een tafel op foto's genomen (camerastandpunt was gelijk aan de grond)
Echt nogmaals mijn complimenten!
Wat ik soms wel irri vind is het lint van de afzetting door het beeld heen. Wat je ook kan doen (doe ik weleens met fotografie) lager dan het lint gaan zitten op je hurken.
Heb ook eens liggen tegen een tafel op foto's genomen (camerastandpunt was gelijk aan de grond)
Echt nogmaals mijn complimenten!
Bedankt
Dat van die linten probeer ik al te doen. Maar is niet altijd even makkelijk. Wat ik dan ook soms probeer (als het parcour het toelaat) is om voor het lint te staan. Je staat dan op het parcour waar door die ***** linten geen probleem meer vormen. Is de beste oplossing, maar tevens ook de gevaarlijkste.
Dat van die linten probeer ik al te doen. Maar is niet altijd even makkelijk. Wat ik dan ook soms probeer (als het parcour het toelaat) is om voor het lint te staan. Je staat dan op het parcour waar door die ***** linten geen probleem meer vormen. Is de beste oplossing, maar tevens ook de gevaarlijkste.
‰ Quadracing Team
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Om de mooiste beelden te krijgen is inderdaad wel wat lef en gekheid nodig. Weet nog toen ik in Heerde foto's aan het maken was van de mini-quadjes 50cc. Ik stond toen half op de baan door m'n hurken. Ik stond bij de finish en opeens reed een kleintje recht op mij af, ik kon toen gelukkig net weg springen want het scheelde maar een seconde. Had niet veel controle over zijn quadje