tuning ltz 400
-
- Quadracer
- Contacteer:
mijn plastiekje zit er ook nog op, dan heb je ook minder vlug krassen hé, als het plastiekje vol krassen staat gaat het eraf en dan is het origineel schermpje nog mooi, dan plak ik er meestal wel ergens iets anders over
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
de mijne komen van quadfun het zijn er van goldspeed silver tech www.quadfun.besnowy schreef:heey,dempsy je hebt echt een schoone quad , ik vind ook met die nerfbars dat die veel stoerder lijken van welk merk is dat?
ik wil binnenkort ook van die soort kopen.
grtzzz snowy
ja laat het plastieke op de vapor voor als ik ga crossen .tnx voor de reacties manne zoals beloofd zet ik morn er nog een paar fotos op er is nog iets in bestelling hopelijk staat het dan mooi op de quad maar denkt wel . hier mijn dt1 luchtfilter
mijn carbon plaatjes
nog eentje
stuurdemper van toby
da ist zowa tot nu toe aja mijn kapje dak zelf gemaakt eb uitgesneden en met 2 spanbanden vast gemaakt de draadjes van de vapor zitn nu mooi weg
later zalk es wa fotos nemen in sm op de baan heb er nog nie veel nog een paar van de cross dan om voorlopig af te sluiten .
ik en mu crossmoat ibe
nu fotoj met mijne quad links ibe midden en sixman (dimi) rechts
voila binnen kort dan nieuwe foto vant nieuwe item grtz dem
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
-
- Toeschouwer
update
nieuw stuk tuning is binne
de s protect frame (side) van quad racing
dan nog is appart
nu et merk he
wat vinden juliie ervan ?
zal zaterdag foto nemen buiten .
want tis alty donker alsk thuiskom vant werk heh
de s protect frame (side) van quad racing
dan nog is appart
nu et merk he
wat vinden juliie ervan ?
zal zaterdag foto nemen buiten .
want tis alty donker alsk thuiskom vant werk heh
ziet er lekker uit, mooi suzuki clubje ook mannen, als het niet zo ver was kwam ik erbij ziet er in ieder geval allemaal goed uit ,
super
super
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ja idd heb al eentje gemonteerd ziet er knap uit mja te donker om foto te nemen lukken nie goe morgn et andere enja zaterdag fototje overdag ja idd jammer he dat zover is hiers in west vl bijna geen clubs mja we zijn 3 vrienden sixman is ouder dan mij ik ben 19 en die andere witte is van ibe 14 kan al goe rijde kwacht op de nieuwe auto van mijn ouders die zal nu trekhaak hebbe ik heb aanhangwagen gekocht kmocht geen trekhaak aan mu oto hange mja kan dan mess een een rit aan de kante van jullie mee pikke grtz demICHE schreef:ziet er lekker uit, mooi suzuki clubje ook mannen, als het niet zo ver was kwam ik erbij ziet er in ieder geval allemaal goed uit ,
super