Kweet niet of dit normaal is, maar telkens wanneer ik alleen met mijn voorrem wil stoppen, dan ist precies of hij zo een klein klopje naar links krijgt. Wat zou dit kunnen zijn? of ist normaal omdat ik de achterrem eigenlijk niet gebruik. Zal ook moeilijk gaan want mijn remblokken zijn volledig op. Wat kosten deze? Jasper van Jumpingjet zei me +/- 50 euro.
heb echt geen idee. Hij maakt precies ook een wat schrompend geluid dan. Heb m al eens tegoei bekeken vanvoor, maar kan er echt niets verkeerds aan zien. Zou t misschien met die smeernippels te maken kunnen hebben? Tis al een paar weken geleden dak die nog heb bijgevuld met vet.
duidelijk remblokken die verhard staan, ze even eruit halen en opvijlen en je trommel is opschuren. Het kan ook zijn dat je kogellagers versleten zijn en je trommel is ingesleten, en daardoor wrijven je blokken op een dikke rand. Oftewel vet en water die zich vastgezet hebben op de blokken en verhard zijn, heb de-a ook voorgehad. Of blokken versleten.
greetz
maar int begin deed hij t niet zo fel hoor. tis enkel de laatste dagen. kan dit kwaad? Want die uitleg van trommels enzo,daar ken ik echt niet teveel van