R 700 Special Edition SOLD

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

das idd een vet machien

vooral hoe die achterveer geplaats is vind ik mooi

tzal wel goed gaan

:)
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Die 90 pk stelt eigenlijk ni zoveel voor hoor, het is die 150 Nm koppel die heel veel is.
@beamer: denk dat jij het hebt op de MT-03 maar dat is zijn kleinere broer. Ik ga voor de grote broer de MT-01 :wink:
DBM PERFORMANCE
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

Turboy6 schreef:Die 90 pk stelt eigenlijk ni zoveel voor hoor, het is die 150 Nm koppel die heel veel is.
@beamer: denk dat jij het hebt op de MT-03 maar dat is zijn kleinere broer. Ik ga voor de grote broer de MT-01 :wink:
deze ?

http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... image&cd=1

:D
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

T H U G L I F E !
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Ja die is het, blijkbaar staat dit BEEST niet meer zo origineel, normaal zit die veer daar niet, is dat enkel op de MT-03 maar het is wel dat model. Kijk maar eens naar dat blok. Om rillingen van te krijgen :shock:
DBM PERFORMANCE
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

sjiek ding en beetje futuristisch maar toch spijtig dat je je quad gaat wegdoen :wink:
beamer320
Quadrider
Quadrider

Bericht door beamer320 »

Turboy6 schreef:Ja die is het, blijkbaar staat dit BEEST niet meer zo origineel, normaal zit die veer daar niet, is dat enkel op de MT-03 maar het is wel dat model. Kijk maar eens naar dat blok. Om rillingen van te krijgen :shock:
idd tis de moeite ;)

kwil wel es ritje make ;) :idea:
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

T H U G L I F E !
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

mooie moto :mrgreen:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Quad is met gemengde gevoelens verkocht. Blij dat hij in handen gaat vallen van ne gast die denk ik even 'proper' is als ik maar ook beetje 'verdrietig' dat ik de quad moet laten schieten om mijn volgende aankoop te moeten doen maar ja, ne mens moet keuzes maken int leven.
De gast die hem gekocht heeft ging zich hier op het forum ook aanmelden dus hoop ik de volgende mods hier te kunnen volgen. Zal het in ieder geval blijven volgen.
DBM PERFORMANCE
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja spijtig dat je hem weggedaan hebt maar zoals je zegt een mens moet keuzes maken in zijn leve!
als je je nieuw machin hebt post je maar is foto's he! :wink:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

mooi voor jou dat hij verkocht is spijtig dat ik nu ander velgen moet zoeken :wink:
en heb je de gevraagde prijs gekregen :roll: als ik vragen mag
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Heb ietsje minder gekregen dan gevraagd maar wel nog wat ik in gedachten had. Had een minimum prijs in gedachten en daar ben ik ni onder gegaan :wink:
Dinsdag naar het Autosalon (lees motosalon) en daar de ogen eens goed de kost geven misschien met een bestelbon naar huis komen.
DBM PERFORMANCE
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

heey, spijtig dat je hem weg hebt gedaan, maar ik hoop dat die gast ook korter bij limburg woont,want dat quadje wil ik nog wel eens zien.
dinsdag ga ik naar het autosalon met mijn klas,misschien zie ik u wel daar :wink:
grtzz snowy
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Als je me ziet zal het ni teveel bij de auto's zijn maar bij de andere gemotoriseerde fietsen.
Gast is van het Antwerpse, blijf beetje vaag om geen ongenodigde gasten bij hem een bezoek te laten brengen.
DBM PERFORMANCE
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Eersgisteren had ik voorschot gekregen op quad en vandaag ben ik hem gaan brengen bij de nieuwe eigenaar, weet nog ni hoe hij zichzelf zal noemen op het forum.
Denk wel dat hij in goede handen zal zijn, ben bij hem binnen geweest en alles was kraaknet, zoals het hoort.
Dat zegt al veel over een persoon. Hij ging de quad ook direct wat opkuisen want ben in de regen moeten rijden (iets wat de quad maar 2 maal meegemaakt heeft). Denk wel dat hij er zorg voor zal dragen en heb hem nog enkele tips gegeven ivm de verdere toekomst van de quad :wink:
Zal er nog schoner op worden, geloof me maar. Hij heeft wel gezegd, alles op zijnen tijd, is nog wat leek op gebied van quads.
Had toch een krop in de keel toen ik mijn beestje moest achterlaten maar gedane zaken nemen geen keer en ben blij dat hij in goede handen valt. Dat maakt al veel goed.
Volgende dinsdag ga ik naar het Autosalon (lees motosalon) en daar de volgende bestelling doen.
Het neemt niet weg dat ik toch nog eens een bezoekje zal brengen en als de gelegenheid zich voordoet een ritje met hem ga maken.

Grts
DBM PERFORMANCE
Offshore
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Offshore »

Hey hier allemaal op dit forum..
Ik ben dus de nieuwe eigenaar van Turboy6 zijn "beestje". Ik weet uit ondervinding dat als je zoveel tijd en zorg in iets hebt gestoken dat het dan altijd wel pijn doet om het af te staan. Ik kan Turboy6 verzekeren dat zijn "beestje" in zeer goede handen is. Ikzelf ben nog een "leek" in quads en tuning ervan maar ga zeker mijn best doen om hem in de watten te leggen en hem af en toe van een nieuwe gadget te voorzien.
Ik ben zaterdag na levering met mijn zoon al 3 uur aant kuisen geweest om alle nattigheid van hem af te krijgen en om hem natuurlijk ook eens goed te bestuderen. Ik ben in ieder geval héél kontent van mijn aankoop.
De voorbumper, die door het vervoer klein beetje was beschadigd, is al gedemonteerd en voorlopig bijgewerkt.. Heb samen met Turboy6 ook opgemerkt dat de uitlaat en ketting toch te veel in kontakt komen met mekaar en hier komt een beschermstukje tussen. Is opgemeten en staat in bestelling. Voor de rest ben ik op het net nog wat aant uitzoeken wat de mogenlijkheden nog zijn om hem eventueel een nog mooiere look te geven..
Suggesties zijn altijd welkom.

Groetjes uit Antwerpen.
Plaats reactie