chassisnummer

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Glenn64
Quadfanaat
Quadfanaat

chassisnummer

Bericht door Glenn64 »

Ik heb een bodemplaat gestoken maar nu heb ik het probleem dat men mijn chassisnummer niet meer kan lezen. De plaat komt er voor. Staan er op een ltz op verschillende plaatsen het chassisnummer of alleen op het kader aan de versnellingen?
Grtz Glenn
quads are not a crime
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

heb je ook niet ergens een nummer op je motor gegraveert staan?(is mr n gedacht eh)
indien da erop zou staan zal dit ook wel aangegeven zijn op de papieren :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Glenn64
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Glenn64 »

z400_racer schreef:heb je ook niet ergens een nummer op je motor gegraveert staan?(is mr n gedacht eh)
indien da erop zou staan zal dit ook wel aangegeven zijn op de papieren :)
Ja Dit is mortornummer iedere quad heeft dit maar dit staat niet op de papieren, dit hebben ze wel bij suzuki zelf in hun databank. Je kan hiervoor naar suzuki bellen en aan de hand van je chassisnummer weten ze je motornummer.
Maar het is is juist mijn bodemplaat komt voor chassisnummer het is maar voor als politie me tegen houd dat ik het chassisnummer kan tonen op de quad nu kan ik dit niet met die plaat.
Alvast bedankt voor je reactie
quads are not a crime
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

dan kan ik je niet helpen,
maar als op je papieren staat : vierwieler met motor en kleur enzo van die dingen weten ze dat tog ook da da ni vervalst is
als je papieren hebt die kloppen en op jouw naam staan is dit voldoende denk ik hoor :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie