Wat is dit !?
Wat is dit !?
10% luck
20% skill
50 % concentration power and will
5 % pleasure
50 % pain
100 % peace to remember my name ! ! !
20% skill
5 % pleasure
50 % pain
-
- Quadracer
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadracer
kvind da wel iets speciaal
alleen jammer dat ze ni te verzekeren zijn en het frame en dergelijke niet voor zo n dinge gemaakt zijn
als je snelheid en kracht wil koop je toch gwn de r1 zelf?
is langst de andere kant wel n leuk projectje
alleen jammer dat ze ni te verzekeren zijn en het frame en dergelijke niet voor zo n dinge gemaakt zijn
als je snelheid en kracht wil koop je toch gwn de r1 zelf?
is langst de andere kant wel n leuk projectje
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
In in goes bij tovami testbankTom#11 schreef:Ik herken de plek.. Maar weet niet waar het is
Verder gaat het wel lekker denk ik
heb liever 130 pk als 40pkSg6 schreef:altijd maar klagen over te weinig pk!
waarom steekt men er geen vrachtwagen motor eronder? Genoeg pk en zeker koppel!
Jaja ga je 200 cc aftrappenProBlaster schreef:het is en verneukte quad dat is wat het is
daar stak wss en 350 in dat ging wss even goed en 10 keer zo licht die blok dat er nu onder steekt weegt wss 60 kilo
10% luck
20% skill
5 % pleasure
50 % pain
20% skill
5 % pleasure
50 % pain
punt uit.Mitchell schreef:In in goes bij tovami testbankTom#11 schreef:Ik herken de plek.. Maar weet niet waar het is
Verder gaat het wel lekker denk ik
heb liever 130 pk als 40pkSg6 schreef:altijd maar klagen over te weinig pk!
waarom steekt men er geen vrachtwagen motor eronder? Genoeg pk en zeker koppel!
Jaja ga je 200 cc aftrappenProBlaster schreef:het is en verneukte quad dat is wat het is
daar stak wss en 350 in dat ging wss even goed en 10 keer zo licht die blok dat er nu onder steekt weegt wss 60 kilo
motor swaps zijn gewoon hot !
oke meneer problaster, 1 daar zat zowiezo geen 350cc in maar een 450cc injectie gasgas blok.ProBlaster schreef:het is en verneukte quad dat is wat het is
2 die was zeker niet zo goed als het R1 blok wat er nu onder hangt.
3 het gewicht van het blok maakt niet uit aangezien hij nu 3x zoveel vermogen heeft, gasgas 40pk, R1 130pk.
4 als je niet met respect kan praten over iemand anders zijn project, en aangezien je niet weet waar je over praat.
5 ken je beter je smoel houden!
maar bedankt de gene die wel normaal kunnen reageren
de beunhaas van het project
-
- Quadracer
je moet volgens mij zogoed als de helft van je kader om en bij lassenJohnBeton schreef:hebben jullie nog wat foto's van de quad, van de aanpassingen die jullie hebben moeten doen om het blok er in te krijgen ?
leuk maar duur projectje denk ik
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Pro Quadrider
vind het knap gedaan , maar je moet eerlijk zijn , hier kan je niet meer deftig mee rijden laat staan crossen , dus gene quad meer in mijn ogen ...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;