hulp bij keuze
hulp bij keuze
ik heb al een aantal posts gelezen maar ik kan hier niet mijn antoowrd uit krijgen.
ik en mijn vader zijn op zoek naar een recreatieve quad voor in het bos.
ons budget is tussen de 3000/4000.
de quad moet straat legaal zijn
sportief model
geen automaat
niet breder dan 1.20m
ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
natuurlijk willen wij een zo snel mogelijke quad die ook van goede kwaliteit is.
wij zijn ongeveer 1.85m
zelf had ik deze quad al gevonden maar dit lijkt me een merk dat niet zo betroubaar is.
Extreme 200cc qs
ik en mijn vader zijn op zoek naar een recreatieve quad voor in het bos.
ons budget is tussen de 3000/4000.
de quad moet straat legaal zijn
sportief model
geen automaat
niet breder dan 1.20m
ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
natuurlijk willen wij een zo snel mogelijke quad die ook van goede kwaliteit is.
wij zijn ongeveer 1.85m
zelf had ik deze quad al gevonden maar dit lijkt me een merk dat niet zo betroubaar is.
Extreme 200cc qs
-
- Quadracer
z/kfx= 1.20breed denk iik
blaster=minder
barossa,...
blaster=minder
barossa,...
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
nee een barossa zouw ik afraden veel te lichtz400_racer schreef:z/kfx= 1.20breed denk iik
blaster=minder
barossa,...
ik denk dat je sloot zijn berigt wel eens kan gaan uitprobeeren , maak eens een test rit
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadracer
jah wrm nie een testrit maakt je zeker van je stuk
staat een z/kfx niet standaart op 1.19-1.20? de mijne toch
staat een z/kfx niet standaart op 1.19-1.20? de mijne toch
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
oke bedankt mensen voor de super snelle antwoorden.
maar gaat dat wel lukken met dit budget ik hoor raptor 600, deze straat legaal gaat toch dik over de 4000 euro?
en kan desnoods altijd nog de banden/velgen eraf halen zodat hij wel in de aanhanger past
maar inderdaad ik ga volgende week kijken bij een aantal dealers maar ik denk ik doe alvast wat info op over wat voor iets ik kan verwachten voor dit budget
die kawa 400 ziet er echt bruut uit
maar gaat dat wel lukken met dit budget ik hoor raptor 600, deze straat legaal gaat toch dik over de 4000 euro?
en kan desnoods altijd nog de banden/velgen eraf halen zodat hij wel in de aanhanger past
maar inderdaad ik ga volgende week kijken bij een aantal dealers maar ik denk ik doe alvast wat info op over wat voor iets ik kan verwachten voor dit budget
die kawa 400 ziet er echt bruut uit
-
- Toeschouwer
Ik heb anders nog wel een blaster staan?
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... c&&start=0
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... c&&start=0
budget is weer verhoogt naar 4000 omdat ik een snorfiets ga halen
maar ik krijg geen z of kfx400 gevonden voor die prijs kan iemand mij meschien een goede site geven oid
en ik ben vandaag ook bij een dealer is eersel geweest, hadden niet egt iets staan alleen een yzf en een raptor700 maar is te duur
maar ik krijg geen z of kfx400 gevonden voor die prijs kan iemand mij meschien een goede site geven oid
en ik ben vandaag ook bij een dealer is eersel geweest, hadden niet egt iets staan alleen een yzf en een raptor700 maar is te duur
-
- Quadracer
kapaza,2dehands,ebay(vind ik persoonlek onoverzichtelijk),...aapje schreef:budget is weer verhoogt naar 4000 omdat ik een snorfiets ga halen
veel zoeksucces en hopen daje ne goeie vind eh
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
K er wel een gezien maar moet je zelf maar oordelen of je er wat aan vindt
http://link.marktplaats.nl/132054744
http://link.marktplaats.nl/132054744