Yamaha YFZ450 EPIX fmx quad
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quad Expert
nou na een hele tijd dit topic maar weer eens omhoog halen.
want ook deze quad moet er soms aan geloven.
2 weken geleden wou ik er mee gaan trainen maar door de kou sputterde hij wat tegen.
Daarna heb ik hier op het forum wat rondgevraagt over een kickstarter kit.
Deze heb ik vorige week dan ook maar besteld, samen met een set goldspeed goldline nerfbars.
Vind het persoonlijk niet de mooiste set nerfbars maar als ik in dit tempo nerfbars krom blijf rijde zijn goedkopere mischien geen gek idee.
Omdat ik telefonisch bestelde bij maessen heb ik meteen gevraagt of er nog een set stuurstangen met joints bij konden en een setje medium handvaten.
Dan is mijn quadje weer compleet voor het nieuwe seizoen, los van een lagertje hier en daar.
Deze middag en avond trek ik het spul uit elkaar om alles eens netjes schoon te maken en de killswitch er af te halen.
Dan post ik wel foto's.
want ook deze quad moet er soms aan geloven.
2 weken geleden wou ik er mee gaan trainen maar door de kou sputterde hij wat tegen.
Daarna heb ik hier op het forum wat rondgevraagt over een kickstarter kit.
Deze heb ik vorige week dan ook maar besteld, samen met een set goldspeed goldline nerfbars.
Vind het persoonlijk niet de mooiste set nerfbars maar als ik in dit tempo nerfbars krom blijf rijde zijn goedkopere mischien geen gek idee.
Omdat ik telefonisch bestelde bij maessen heb ik meteen gevraagt of er nog een set stuurstangen met joints bij konden en een setje medium handvaten.
Dan is mijn quadje weer compleet voor het nieuwe seizoen, los van een lagertje hier en daar.
Deze middag en avond trek ik het spul uit elkaar om alles eens netjes schoon te maken en de killswitch er af te halen.
Dan post ik wel foto's.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Master
- Contacteer:
kijk er al naar de foto's uit
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quad Expert
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
dat idd het is voor mij maar een paar uurtjes werk.Quadzillaboy schreef:Als je toch al zo ver zit laat hem dan coaten in een ander kleurtje
Is maar een paar uurtjes meer werk
maar een feit is wel dat ik mijn kader dan 2 weken kwijt ben aan de coater wat er voor zorgt dat ik er kwa rijden 3 tot 4 weken uit lig ivm dat ik door de weeks niet kan bouwen.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
benieuwd
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
wist ik dat maar eerder als dat bij jullie zo op de stoep staatepix no-fear schreef:dit stond vandaag op m'n stoep toen k thuis kwam.
vet machien wil de verdere picz wel zien
greetz
FreeStylah !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
-
- Quad Expert
k ben er druk aan bezig hij staat momenteel al weer voor een heel stuk in elkaar.
zometeen zal ik een fototje maken.
zometeen zal ik een fototje maken.
Laatst gewijzigd door epix no-fear op za 12 jan, 2008 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
CustomCoatingsHelvoirt