SPECIAL EDITION 700R
-
- Quadracer
mooie quad man
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro Quadrider
zeer mooi !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
He die bussen lijken mij wel wat, want ik zit ook met het probleem dat ik mijn handrem niet meer kan gebruiken sinds de handkappen erop staan !
Heb je daar soms de maten van,dan kan ik ze ook voor mezelf (en misschien ook voor andere)maken
Alvast bedankt,
Grtz Dirk
Heb je daar soms de maten van,dan kan ik ze ook voor mezelf (en misschien ook voor andere)maken
Alvast bedankt,
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
Die lengte van de schroef zal zeker geen probleem zijn .Op het werk hebben we misschien dertig laden vol met vrijwel alle lengtes en diameters (van M3 tot ...M24 dacht ik)Mika schreef:Zal die straks of morgen eens opmeten voor je, let wel dat het van de hoogte en breedte van je handbeschermers afhangt hoe hoog deze bussen moeten zijn! Uiteraard zal je ook de juiste lengte van schroef moeten halen om het mooi te laten aansluiten.
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)
He hartelijk bedankt !Mika schreef:De lengte van de bussen is 42mm en de buitendiameter is 7mm.
Hoop dat je hier wat aan hebt, het kan zijn dat deze maten te groot of te klein zijn voor jou type handbeschermers maar zo heb je toch al een richtlijn.
Als het gelukt is laat ik je wel iets weten!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)