is een achteruit op een quad "een must" of eerder bijzaak
is een achteruit op een quad "een must" of eerder bijzaak
hey quad rijders ,
mijn oog viel op de nieuwe yamaha raptor 250.
verkrijgbaar voor een betaalbare prijs en toch kwaliteit.
nu heeft ie echter 5 versnellingen maar GEEN achteruit .
aangezien ik pas 16 ben geworden en geen ervaring heb stel ik dus de vraag :
is het niet hebben van een achteruit een probleem in de praktijk ?
graag jullie ervaringen
want de volgende stap is de raptor 350 , die heeft wel een achteruit maar kost aardig wat meer .
deze meerkost zou ik liever aan opties uitgeven bij de 250 om zo ook een leuke optische quad te hebben.
kijk uit naar jullie mening.
bij voorbaat dank
patrick
mijn oog viel op de nieuwe yamaha raptor 250.
verkrijgbaar voor een betaalbare prijs en toch kwaliteit.
nu heeft ie echter 5 versnellingen maar GEEN achteruit .
aangezien ik pas 16 ben geworden en geen ervaring heb stel ik dus de vraag :
is het niet hebben van een achteruit een probleem in de praktijk ?
graag jullie ervaringen
want de volgende stap is de raptor 350 , die heeft wel een achteruit maar kost aardig wat meer .
deze meerkost zou ik liever aan opties uitgeven bij de 250 om zo ook een leuke optische quad te hebben.
kijk uit naar jullie mening.
bij voorbaat dank
patrick
- cyberdrone
- Quadracer
Hoi,
ik vind persoonlijk de achteruit onmisbaar, zowel in het gewone baan gebruik, parkeren etc, en zeker in het ploeterwerk is het super makkelijk . Als je alleen op parcours gaat rijden is het volgens mij overbodig ..
Gtz
ik vind persoonlijk de achteruit onmisbaar, zowel in het gewone baan gebruik, parkeren etc, en zeker in het ploeterwerk is het super makkelijk . Als je alleen op parcours gaat rijden is het volgens mij overbodig ..
Gtz
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Ik vindt het ook belangrijk om een achteruit te hebben, maar dat is ook omdat ik vooral op de weg rij, voorheen ook regelmatig off-road gereden en die achteruit toch ook veel nodig gehad, yep voor mij een must die achteruit
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
overbodige luxe op sportquad
quads worden steed lichter. Op een motor zit ook geen achteruit en die moet je ook nog in evenwicht houden(heb het over motoren en kom niet aan zetten met een goldwing)
Op utillity is achteruit wel ndig zwaar en slecht te duwen. Maar raptor 250 zie ik er niks in.
Vraag me af waar jullie die achteruit allemaal voor gebruiken. Voorheen alleen om mee te spelen met aanhanger of in parkeren.
Duw de quad meestal op plek zo dat ik weer vooruit weg kan rijden. Doe ik met de motor ook altijd.
Nee raptor 250 goede keus en je mist de achteruit niet.
Op utillity is achteruit wel ndig zwaar en slecht te duwen. Maar raptor 250 zie ik er niks in.
Vraag me af waar jullie die achteruit allemaal voor gebruiken. Voorheen alleen om mee te spelen met aanhanger of in parkeren.
Duw de quad meestal op plek zo dat ik weer vooruit weg kan rijden. Doe ik met de motor ook altijd.
Nee raptor 250 goede keus en je mist de achteruit niet.
-
- Quadracer
voor hier te rijden vind ik de achteruit toch ook zeer gemakkelijk
makkelijk bij het parkeren,binnezetten,noem maar op
als alleen is voor echt cross is da minder noodzakelijk..
makkelijk bij het parkeren,binnezetten,noem maar op
als alleen is voor echt cross is da minder noodzakelijk..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ligt er een beetje aan wat je gaat doen.
Ga je er alleen mee op een veld rijden of alleen crossen,tjah dan gebruik je de achteruit niet zo gek vaak.
Op de openbare weg is het toch wel fijn dat je achteruit kan rijden.
Parkeren,ruimte maken voor die eigenwijze automobilist.
Ik heb op al mijn machine's achteruit versnellingen gehad.
De ene keer dat er geprobeerd werd me van de Quad af te trekken was ik er ook heel blij mee ...
Ga je er alleen mee op een veld rijden of alleen crossen,tjah dan gebruik je de achteruit niet zo gek vaak.
Op de openbare weg is het toch wel fijn dat je achteruit kan rijden.
Parkeren,ruimte maken voor die eigenwijze automobilist.
Ik heb op al mijn machine's achteruit versnellingen gehad.
De ene keer dat er geprobeerd werd me van de Quad af te trekken was ik er ook heel blij mee ...