ik kan aan een motorblok geraken van een kawasaki kx125 crossmotor. zou deze meer vermogen hebben en agressiever zijn dan een blaster blok? want ik heb al dikwijls gehoord dat dit pittige motoren zijn.
Bij de MON rijd er een met een ktm125 en dat ding loopt echt vele malen harder als opgevoerde blasters, Dus ja de KX125 is veel sterker. Ik denk dat de versnellingsbak het ook wel houd. die zijn wel sterk.
Een vriend van me heeft een kx 125 en dat blokje is toch heel wat pittiger..
Optrekken gaat het gelijk op met een ltr 450, en top is veel hoger als mijn blaster
als je tussen elke schroef die je plaats een rubber ring steekt kan je de trilingen al een deel wegnemen
hij zal dan nog trillen maar nie zo veel meer
hou ons maar op de hoogte he joren!
is een veel sneller blok en waterkoeling
als je hem echt snel en vinnig wil hebben moet je er een oud kx250 blok in leggen weet je niet wat je overkomt
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
idd, die hebben ook een powervalve. Een KX250 zou ideaal zijn of een KX500 nog beter, maar ik weet niet of dat in een blasterframe past.
Alleszins zullen ze redelijk trillen. Kawasaki heeft begin jaren 90 nog geexperimenteerd met een quad met een KX250 blok in. Het frame was van Roll Design en gebaseerd op hun TRX250r frames.
Dit was een prototype en de rijders klaagden toen al van de trillingen.
Frank MB schreef:Bij de MON rijd er een met een ktm125 en dat ding loopt echt vele malen harder als opgevoerde blasters, Dus ja de KX125 is veel sterker. Ik denk dat de versnellingsbak het ook wel houd. die zijn wel sterk.
vergeet dan wel even dat een blaster 2 keer zo zwaar is, en 2 keer zoveel wiele heeft als een ktm 125..
Moet wel een sterke versnellingsbak zijn dan, maar als jij het zegt dan geloof ik het. Ik weet dat Ronnieb met z'n 250cc crosser blok zelfs problemen had met de versnellingsbak. Maar de ene versnellingsbak is de ander niet, dat is zo.