Alweer een mooie vertaling op kapaza

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Alweer een mooie vertaling op kapaza

Bericht door cyberdrone »

Ik lag weer effe strike bij het lezen van deze ad op kapaza :lol: :lol: :lol: (een kingquad voor 500€ !)

http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... 0_4x4.html

Hier is de text ;

RODE 2005 Suzuki Koning Binnenplaats 700 EFI 4 X die 4 zijn Automatisch met het afsluiten voorste differentie. Het 3 duim lift pakket (merk op dat de 5 gallon emmer in afbeelding onder de ATV), 14 "RANDEN 27" x 11" x 14" banden op achterkant 27" x 9" x 14" banden op front is, Heeft de IRS (de Onafhankelijke Achteropschorting). Enkel 779 eigenlijke mijlen (tentoonstelling werd vervangen onder garantie suzuki heeft op record naar varify ware benzineverbruik per mijl! huidige tentoonstelling heeft een lezing van 70 mijlen). heeft hoge prestatie uitlaatstoffen, hoge prestatie luchtopneming, computerreprogrammer, prestatie ontkoppelingspedaal pakket, pantser metalen schuiver platen (niet fabrieksplastic), geweldige duw bar voor neerhaalt kleine bomen, die Verwarmd Worden, overhandig grepen, eletric voorste kruk, de Staat sneeuw ploeg, sleept achterkant plaat, Hield Garage Bij. Nooit vernielde. Bezeten en bediende door een 36 jaar oude volwassene. hebben vracht dozen voor Zowel fronten als achterrekken.
Omvate is Volledige Verlengde Garantie die met 3 jaren (het Geweldige stuk geest) alle modieuze blijft die aan deze atv gedaan worden, is door pro van vallei cyclus in winchester Virginia. Deze vier fietser starts geweldig in zomer of winter niettegenstaande weer. De nieuwe batterij deze val. Banden hebben heel kleine dracht wegens lage mijlen.

:lol: :lol: :lol:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Een banshee die hij verkoopt:

Aangeboden » 2005 yamaha geest beperkte uitgave 85 hp

Prijs » € 500

Beschrijving »

2005 yamaha geest 85 hp gewoonte bouwde voor nfl ster troje vincent.

421 cc jachtluipaard stroker motornickle plateerde. 4 mm excentriekeling. keihn 35 mm carbs.jachtluipaard hoofd en opneming veelvuldig. alles in motor is de top van de lijn, spaarde geen geld. 85hp naar de wielen op pomp gas hebben dyno bladen, zal maken 100 hp op koers gas. verlengde swingarm. gewoonte leidt door buizen. luchtshifter met op logeer de compressor. de barnett ontkoppelingspedaal. deed 50 kettingen. k &n filter pakket. binnenplaats is perfect enkel 5 uren op alles. verkopende bc heb ik geen tijd te rijden

Toegevoegd na 52 seconden:

zou me niet verwondere da het ne matouf is die weer is mense probeerd op te lichten
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

whahahah GEEST :D
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

begint de laatse tid steeds meer voor te komen hea dat oplichten :duimlaag:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
en dan denken ze dat ze zo iets gaan verkopen!
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

Er zijn gekken bij hoor! :lol: (die ze wel kopen dan he)
Groetjes thuis!

:D
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

haha :lol: :lol: :lol:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

oplichten? ik noem dit meer humor
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

wat een stakker
Plaats reactie