Show your car!

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

chique wagen steef! :knikduim:
Slider
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 12 dec, 2005 20:22
Locatie: Limburg

Bericht door Slider »

Mijne avant:

Afbeelding

Afbeelding

Ben alweer aan het denken om hem weg te doen. Een Multivan T5 is ook handig.. :)
beamer320
Quadrider
Quadrider
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 14:02
Locatie: Limburg (Tongeren)

Bericht door beamer320 »

vette bak ;)
FreeStylah !

LOUD PIPES SAVE LIFES

THUG LIFE till i Die ! 2pac !

The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody

T H U G L I F E !
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

mooi auto :applaus:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

nie wegdoen!
is veel te mooi om weg te doen!
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Knappe auto :duimhoog:
Blasty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 593
Lid geworden op: di 27 jul, 2004 15:17
Locatie: Rotterdam

Bericht door Blasty »

Het valt me op dat er een hoop nieuwe autos hebben. Je hoort me niet over dat het niet mooi is ofzo he, integendeel prachtig vooral de audi's.

Maar hoe kunnen jullie het verkroppen om zoveel geld te verliezen binnen het eerste jaar? Het kan dat het aan mij ligt he maar hier wordt geen auto gekocht als ik er niet aan kan verdienen
Slider
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 12 dec, 2005 20:22
Locatie: Limburg

Bericht door Slider »

Blasty schreef:Het valt me op dat er een hoop nieuwe autos hebben. Je hoort me niet over dat het niet mooi is ofzo he, integendeel prachtig vooral de audi's.

Maar hoe kunnen jullie het verkroppen om zoveel geld te verliezen binnen het eerste jaar? Het kan dat het aan mij ligt he maar hier wordt geen auto gekocht als ik er niet aan kan verdienen
Ik wil niet veel zeggen he, maar ik had hem vorige week nog kunnen verkopen voor 3000euro netto meer als ik hem betaald heb :wink:
Autos is voor mij een investering. Ik heb nog nooit geld verloren op een auto. Ik koop ze wel niet nieuw. (1jaar oud), en ik koop ze in duitsland. :knikduim:
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 05 jan, 2004 14:14
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Hoe gaat dat in zijn werk dan :?

Bijvoorbeeld een audi kopen van 1-2jaar en dan na x aantal jaar en 100.000-150.000km verder verkopen met winst; naast het feit dan je misschien iets kunt besparen in de aankoop door af te dingen of ergens een beetje goedkoper te vinden (Duitsland).

Gewone auto's verminderen toch bijna altijd in waarde door de gereden kilometers en het verouderen, of doen jullie geen kilometers en houden jullie die wagen maar enkele maanden vooraleer te verkopen?
KFX540
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

ik begrijp ook niet hoe jullie een auto als investering zien,

ik heb het wel een tijdje op volgende wijze kunnen doen, als ik nog op ford werkte kocht ik de auto's met korting , dan 6 maanden mee rondrijden (geen slijtage en enkel 1ste en 2de smering) en dan verkopen in Antwerpse of Vlaams Brabant (ivm minder familie die op ford werkt dus occasies worden iets duurder verkocht). dan was ik tevreden als ik mijn geld wat ik betaald had terug kreeg. enkel tijdens auto salon kon ik soms winst maken (maar echt niet veel) en dit was omdat ik de auto tijdens salonvoorwaarden nog goedkoper kon aankopen. maar als je een auto zonder korting koopt is hij zodra ge de garage buitenrijd toch al vlug het bedrag van de BTW minder waard, dus ik zou hier ook wel eens het fijne van willen weten .

grtz :bier:


ps => met oldtimers is dit wel anders hé, dan begrijp ik het maar met nieuwe wagens :?
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
L crosser
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2587
Lid geworden op: zo 20 mei, 2007 11:45
Locatie: sittard

Bericht door L crosser »

dat zijn aardige velgen he :duimhoog:
Blasty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 593
Lid geworden op: di 27 jul, 2004 15:17
Locatie: Rotterdam

Bericht door Blasty »

Oke maa ik ging ervan uit dat bijv jouw Audi (slider) nieuw gekocht was. Je doet het op precies dezelfde manier als ik, gewoon een auto van een jaartje oud uit Duitsland halen :wink:

Dus Iche zo is de grote waardevermindering al voor de vorige eigenaar geweest en dan heb je het voordeel uit Duitsland. Dan kan je dus na enige tijd winst krijgen of langer blijven rijden en geen geld verliezen :wink:

Je kan natuurlijk ook een schadegevalletje kopen in Duitsland en dan goedkoop laten maken (als je de weg een beetje weet)
Slider
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 12 dec, 2005 20:22
Locatie: Limburg

Bericht door Slider »

Het is een beetje zoals spelen met aandelen. Weten wat je koopt, wanneer je het koopt en nog belangrijker. Wanneer je verkoopt..
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik dit jaar mijn auto nog kan verkopen met winst.

Rij ik er langer mee, dan ga ik natuurlijk verliezen.

Maar het blijft een gok, anders was ik al stinkend rijk :D

Tip, koop iets waarvan je denkt dat hij goed in de markt gaat liggen. Dit is meestal bij duurdere audi's niet, maar ik heb de gok toch genomen en hij ligt VEEL beter in de markt dan ik had kunnen verwachten.
Sommige autos moet je weer in Nederland kopen, en soms moet je ze in nederland VERkopen.

Schade autos doe ik niet, omdat ik zelf heel precies ben. Ik mag niks horen kraken of rammelen. Alleen het idee al.
Maar daar kun je ook goed geld mee verdienen als je zou willen.

BTW ik hou een auto zelden langer als een jaar. En rij maar een 15.000per jaar ermee
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

mooie auto :tongduim:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 662
Lid geworden op: di 02 okt, 2007 13:51

Bericht door Randy Yamaha »

jullie hebben het allemaal over auto,s uit duitsland , maar dan moet je toch ook invoer rechten betalen?
Plaats reactie