1.4 civic turbo
rare vergelijking problaster, een homemade civic turbo en een dtm wagen.
een dtm wagen is daarvoor gebouwd, en die hoef maar 1 race mee te gaan want dan word het weer vervangen als dat nodig is.
en bij die honda moet je tog voorzichtig zijn, en daar wil je niet dat het na 1 uur volgas trappen alles verbrand en kapot is, lijkt me dat je daar meerdere jaren van wil genieten, dus doe je voorzichting.
en ik denk niet dat die gene van de honda zoooveel geld heeft om de zelfde techniek in die civic te leggen als van een dtm wagen, dus.
een dtm wagen is daarvoor gebouwd, en die hoef maar 1 race mee te gaan want dan word het weer vervangen als dat nodig is.
en bij die honda moet je tog voorzichtig zijn, en daar wil je niet dat het na 1 uur volgas trappen alles verbrand en kapot is, lijkt me dat je daar meerdere jaren van wil genieten, dus doe je voorzichting.
en ik denk niet dat die gene van de honda zoooveel geld heeft om de zelfde techniek in die civic te leggen als van een dtm wagen, dus.
mja ik ken deze civic en deze is geen 1400 hoor het is een B16 (1600 vtec)
en die kerel schakelt snel omda zijn vitesse ni langer zijn,een honda me turbo op zit direct aan begrenzer.
ik zelf hem een van deze ook zo e beest hier staan en ongelovige moge altij dan eens kome mee rijde
ne honda me turbo op is gewoon de max ze
zie maar
http://nl.youtube.com/watch?v=PqEEWpKlkWk
en die kerel schakelt snel omda zijn vitesse ni langer zijn,een honda me turbo op zit direct aan begrenzer.
ik zelf hem een van deze ook zo e beest hier staan en ongelovige moge altij dan eens kome mee rijde
zie maar
Laatst gewijzigd door massi op do 17 jan, 2008 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="massi"]mja ik ken deze civic en deze is geen 1400 hoor het is een B16 (1600 vtec)
ne honda me turbo op is gewoon de max ze [/quote
ja maar , met enkel een turbo zonder verdere aanpassingen zal em toch geen 500pk halen hoor ?
ne honda me turbo op is gewoon de max ze [/quote
ja maar , met enkel een turbo zonder verdere aanpassingen zal em toch geen 500pk halen hoor ?
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quadrider
waarom is dat filmpje van hongarije ?massi schreef:mja ik ken deze civic en deze is geen 1400 hoor het is een B16 (1600 vtec)
zie maar
FreeStylah !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
ja ik kan nog vele filmkes afgaan hoor
@ airwolf ja ik weet da gij ongelovig zijt
maar voor de moment hem ik een civic in opbouw bij TBM en als deze klaar is hehe , het ga iet heel belovend zijn en binnekort te zien op legaale sprints
we zen ook aan het overwegen een mitsu evo te kope maar hou ik nog ewa stil
greetz
@ airwolf ja ik weet da gij ongelovig zijt
maar voor de moment hem ik een civic in opbouw bij TBM en als deze klaar is hehe , het ga iet heel belovend zijn en binnekort te zien op legaale sprints
we zen ook aan het overwegen een mitsu evo te kope maar hou ik nog ewa stil
greetz
-
- Quadracer
- Contacteer:
beamer320 schreef:@ ProBlaster
dit is nog altijd het zelfde filmpje !
toch niet de eerste keer da ik daar op klike had ik en ander filmpje maja maakt niet uit
iemand heeft mij en minpunt gegoven omdat ik gezegt heb dat die grijze met groene slecht schakelde wat en seut
hij heet niet eens iets hier op dit topic iets gezegt en hij geeft mij en minpunt
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=386
deze is het
2-takt zal altijd het beste blijven