aanschaf quad
aanschaf quad
jups, ben volledig newbie hierre.
ik ben dus van plan een quad te kopen ma heb 't nogal moeilijk te kiezen.
ben op kapaza een warrior 350cc tegengekomen en dit leek me wel interessant.
(http://www.kapaza.be/detail/index.cfm?opt=1&id=7783142&)
er is wel wat roest te zien, dus kan dit betekenen dat ie op terrein heeft gezeten?
ik wil de quad natuurlijk offroad afbeulen, ma ook mee op straat kunnen ryden.
plan is om eerst tweedehands een lichter modelleke te kopen om te proberen en te leren, kan zelfs nog ni schakelen, kan je nagaan! en verder te gaan naar de zwaardere modellen styl can-am ds650 ofzo...
zijn er veel plaatsen waar je kan gaan offroaden hier in het belgische, woon zelf in de kempen.
iemand raad?
juu
ik ben dus van plan een quad te kopen ma heb 't nogal moeilijk te kiezen.
ben op kapaza een warrior 350cc tegengekomen en dit leek me wel interessant.
(http://www.kapaza.be/detail/index.cfm?opt=1&id=7783142&)
er is wel wat roest te zien, dus kan dit betekenen dat ie op terrein heeft gezeten?
ik wil de quad natuurlijk offroad afbeulen, ma ook mee op straat kunnen ryden.
plan is om eerst tweedehands een lichter modelleke te kopen om te proberen en te leren, kan zelfs nog ni schakelen, kan je nagaan! en verder te gaan naar de zwaardere modellen styl can-am ds650 ofzo...
zijn er veel plaatsen waar je kan gaan offroaden hier in het belgische, woon zelf in de kempen.
iemand raad?
juu
<< 45 >>
- raptor350
- Quadracer
Yamaha blaster !
vele zeggen hier dat deze traag zijn enzo .. Maar zo'n blastertjen met fmf uitlaatlijn trekt zalig op in hoge toeren en topsnelheid is ook nog redelijk.
Kost echt niets , Voor 2500 euro heb je een blaster jonger dan 2003 = het nieuwe model met ander vooraanzicht ( lichten enzo ingewerkt ) en met voorschijfremmen.
Vind het persoonlijk een zeer leuke quad ! Zekers om wat zot mee te doen = lekker crossen , wheelien , driften => kortom , gw je helemaal uitleven
vele zeggen hier dat deze traag zijn enzo .. Maar zo'n blastertjen met fmf uitlaatlijn trekt zalig op in hoge toeren en topsnelheid is ook nog redelijk.
Kost echt niets , Voor 2500 euro heb je een blaster jonger dan 2003 = het nieuwe model met ander vooraanzicht ( lichten enzo ingewerkt ) en met voorschijfremmen.
Vind het persoonlijk een zeer leuke quad ! Zekers om wat zot mee te doen = lekker crossen , wheelien , driften => kortom , gw je helemaal uitleven
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
- yamahakoppel
- Quad GOD
de warrior is een goede quad en goed koop te vinden maar eigenlijk te licht voor op de baan
als je budget het toe laat zou ik ook voor zwaarder gaan
als je budget het toe laat zou ik ook voor zwaarder gaan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
mijn eerste quad was ook een blaster 200cc na twee maand heb ik hem al weggedaan dus ik zou zeggen ga voor een ltz 400 ideale quad om te leren rijd super zowel offroad als op de baan en je kan er zelfs een parcour mee rijden !dos45sche schreef:was al gaan zien naar deze page hoor, daarom da ik me afvroeg of die warrior goed genoeg was op baan en offroad.
alvast bedankt voor de reacties.
dus een 350 is te licht voor baangebruik, voor mij moet da nu ni speciaal te zwaar zijn hoor. is een beginnerken
thx
en voordeel hier van de ltz 400 is er staat een achteruit op en da staat nie op ne blaster enzo en da is toch wel makkelijk hoor
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik kris had eerst de warrior 350 na 2 weken te traag naar mijn zin rond de 100 km/u
dan ander tandwiel vanvoor, liep toen 115 km/u met crossbanden na een half jaar maar een raptor 660 gekocht omdat de warrior voor mij te min was nu rijd mijn vriendin tijgetje ermee weer ander tandwielen gezet (tandwielen nu 16/38 ) omdat die voor haar ook te traag was loopt nu 115 km/u met baanbanden
hiermee wil ik alleen zeggen als je direct een 400 cc koopt, en in het begin u wat inhoudt en leert rijden kun je later ook nog genieten van de zelfde quad
dan ander tandwiel vanvoor, liep toen 115 km/u met crossbanden na een half jaar maar een raptor 660 gekocht omdat de warrior voor mij te min was nu rijd mijn vriendin tijgetje ermee weer ander tandwielen gezet (tandwielen nu 16/38 ) omdat die voor haar ook te traag was loopt nu 115 km/u met baanbanden
hiermee wil ik alleen zeggen als je direct een 400 cc koopt, en in het begin u wat inhoudt en leert rijden kun je later ook nog genieten van de zelfde quad
Groetjes Kris