Rhino Tomb Raider edition
Rhino Tomb Raider edition
Het is rot weer, dus tijd om wat te knoeien. Ik ben bezig met het bouwen van een kooi op de bak. Het moet er ongeveer zo uit gaan zien:
Als ik foto's heb van wat bouwsel dan zal ik ze plaatsen. Voorlopig heb ik niet veel meer dan wat steunplaatjes. Wellicht volgende week meer.
Als ik foto's heb van wat bouwsel dan zal ik ze plaatsen. Voorlopig heb ik niet veel meer dan wat steunplaatjes. Wellicht volgende week meer.
-
- Quad Expert
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik heb meschien ook nog een bedrijf voor u , http://www.steinbusch.com/ me vader werkt er , (nog een cnc frezer gezocht !)
en ben benieuwt hoe het gaat uit zien
en ben benieuwt hoe het gaat uit zien
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadracer
nice ! mss proberen om dat te maken met van die dingen die ze op jeeps gebruiken. zoiets bedoel ik :
http://fishergriffin.e-siteworks.com/ns ... eep_ad.jpg wel in een andere kleur dan
http://fishergriffin.e-siteworks.com/ns ... eep_ad.jpg wel in een andere kleur dan
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Jep, verwarming er in De 90 graden bochten zullen inderdaad wel te vinden zijn, maar ik moet goed zoeken hier in de buurt. Zal het wel vinden uiteindelijk. Verwarmingsbuizen van kassen hebben ook van die bochten, dus dat moet toch wel ergens te vinden zijn hier in de buurt.
Over de aerodynamica, ik denk dat die hoes er niet omheen komt. Of misschien alleen aan de zijkanten en bovenop.
Over de aerodynamica, ik denk dat die hoes er niet omheen komt. Of misschien alleen aan de zijkanten en bovenop.
Dit weekend ben ik bezig geweest samen met een vriend. We hebben helaas geen CNC apparatuur zoals sommigen hier op het forum, dus het merendeels het oude handwerk met de slijptol en zaagmachine. Dat maakt het helaas iets onnauwkeuriger, maar we doen ons best en het ziet er nog wel aardig uit. Hier zijn wat foto's. Ik had helaas enkel m'n telefoon om foto's te maken, ik hoop de volgende keer m'n camera bij me te hebben.
De bak op de pijnbank:
Op deze plaatjes worden de buizen aan de achterkant gemonteerd. Mijn laskunsten zijn helaas nog niet zo goed, al gaat het wel steeds beter.
Het resultaat tot zo ver, nu nog de buizen naar de voorkant die aan de originele kooi vast komen.
Het gedeelte tussen de twee bouten is uitneembaar. Zo kan de bak nog kiepen. Het bovenste gedeelte blijft dan hangen aan de buizen die aan de originele kooi vast komen (die moeten we nog maken). Uiteraard komt het plastic er weer op zodra alles gelast en gepoedercoat is.
De bak op de pijnbank:
Op deze plaatjes worden de buizen aan de achterkant gemonteerd. Mijn laskunsten zijn helaas nog niet zo goed, al gaat het wel steeds beter.
Het resultaat tot zo ver, nu nog de buizen naar de voorkant die aan de originele kooi vast komen.
Het gedeelte tussen de twee bouten is uitneembaar. Zo kan de bak nog kiepen. Het bovenste gedeelte blijft dan hangen aan de buizen die aan de originele kooi vast komen (die moeten we nog maken). Uiteraard komt het plastic er weer op zodra alles gelast en gepoedercoat is.