Autosalon
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
De officiële prijzen voor België zijn:
450XC : 9465€
525XC : 9745€
Prijzen zijn incl btw, excl homologatie.
Groeten, Bert.
450XC : 9465€
525XC : 9745€
Prijzen zijn incl btw, excl homologatie.
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Autoweek (Nederland):
De importeur kon ons nieuwe informatie vertellen over de X-Bow. De eerste 100 stuks vormen een ‘limited edition’ en krijgen een vanafprijs van ongeveer 92.000 euro mee. De exemplaren die daarna worden gemaakt, gaan voor ongeveer 75.500 euro in de verkoop.
Voor dat geld krijgt u een sportauto met een 2,0-liter turbomotor met 220 pk aan boord, afkomstig van Audi. In combinatie met een leeggewicht rond de 700 kilogram zorgt dat voor een acceleratie van 0 tot 100 kilometer per uur in 3,9 seconden.
De auto is op drie manieren te bestellen. Allereerst gaat er dit najaar een speciale website met car configurator online, waar geïnteresseerden een auto samen kunnen stellen en bestellen. Daarnaast gaat ook een aantal geselecteerde KTM-dealers de sportauto voeren. Tenslotte kan de koper zich ook wenden tot een beperkt aantal Audi-dealers. De levering van de X-Bow start in het voorjaar van 2008. De eerste oplage van 100 exemplaren is al verkocht.
De importeur kon ons nieuwe informatie vertellen over de X-Bow. De eerste 100 stuks vormen een ‘limited edition’ en krijgen een vanafprijs van ongeveer 92.000 euro mee. De exemplaren die daarna worden gemaakt, gaan voor ongeveer 75.500 euro in de verkoop.
Voor dat geld krijgt u een sportauto met een 2,0-liter turbomotor met 220 pk aan boord, afkomstig van Audi. In combinatie met een leeggewicht rond de 700 kilogram zorgt dat voor een acceleratie van 0 tot 100 kilometer per uur in 3,9 seconden.
De auto is op drie manieren te bestellen. Allereerst gaat er dit najaar een speciale website met car configurator online, waar geïnteresseerden een auto samen kunnen stellen en bestellen. Daarnaast gaat ook een aantal geselecteerde KTM-dealers de sportauto voeren. Tenslotte kan de koper zich ook wenden tot een beperkt aantal Audi-dealers. De levering van de X-Bow start in het voorjaar van 2008. De eerste oplage van 100 exemplaren is al verkocht.
Ik ben ook nr salon geweest, ik ken paar mensen van ktm persoonlijk, babbeltje mee gedaan en de ktm quad is de joue vr 9450€ voor de 525, de 450 kost 300€ minder! Tis veel geld mr heb vr mijn raptor 700 bijna evenveel betaald en je hebt bijna geen opties, terwijl bij ktm er vr die prijs alles op zit hé, zoals regelbare ohlins veren, kilswitch, nerfbars, regelbaar stuur in hoogte en onder hoek, stevige achteras, x-razer banden, echt teveel om op te noemen, niet normaal! Vanaf dat het mogelijk is ga ik eens test ritje maken. grtjs
Quad rijden is voor mij een vrijheid waarbij ik totaal tot rust kom.
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
die ktm 525 is echt machtig:) kheb der op gezeten zit echt super goe
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Re: Autosalon
voor diegene die een dochter hebben met quadvirus en WREED aan roze is:
dan de grizzly 700 limited edition, zeker mooi om te zien (niets voor mij ma kom ):
de YFZ stond ook mooi :
en dan de YFMr 250, denk de vervanger van de blaster dan, ook leuk beginnertje denkik:
mijn vrouwkes favoriet ook es opzetten is voor als we de lotto winnen, haha:
en de LTR was ook om vingers van af te likken:
als er nog iemand meer foto's wil moette het maar vragen, heb er veel getrokken
dan de grizzly 700 limited edition, zeker mooi om te zien (niets voor mij ma kom ):
de YFZ stond ook mooi :
en dan de YFMr 250, denk de vervanger van de blaster dan, ook leuk beginnertje denkik:
mijn vrouwkes favoriet ook es opzetten is voor als we de lotto winnen, haha:
en de LTR was ook om vingers van af te likken:
als er nog iemand meer foto's wil moette het maar vragen, heb er veel getrokken
- raptor350
- Quadracer
Re:
hmmm , gebuisd op wiskunde ?~Freek~ schreef:Ja, denk ook dat die ktm auto een bom is--> 240pk voor amper 740kg. Das ongeveer 3pk per kg
Moest hij 3PK per kg hebben , dan had ie 2220 PK
Hij heeft dus 0.32PK per kg
greetzzz
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- raptor350
- Quadracer
Ik ga morgen naar het autosalon, ik zal wat foto's ervan nemen ( als hij er tenminste staat )danny_metall schreef:Foto van de KTM-auto??
Nog mensen die morgen gaan, het is de laatse dag ( zondag 25/01 ) ??
Owner van yamaha raptor350
Ik ben wel benieuwd naar de andere mooie foto's!!LeOke schreef:als er nog iemand meer foto's wil moette het maar vragen, heb er veel getrokken
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
heb er stuk of 50, ga ze er niet allemaal opzetten hoorBoncari schreef:Ik ben wel benieuwd naar de andere mooie foto's!!LeOke schreef:als er nog iemand meer foto's wil moette het maar vragen, heb er veel getrokken
deze wil ik wel nog delen met jullie: